×

سرپرست فرمانداری:
آرد به اندازه کافی در پاوه وجود دارد

  • کد نوشته: 19465
  • ۱۴۰۰-۱۰-۳۰
  • 182 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: سرپرست فرمانداری پاوه با اشاره به بارش برف سنگین در این شهرستان، گفت: در حال حاضر یکی از دغدغه‌های همشهریان شلوغی نانوایی‌های است که به مردم اطمینان می‌دهم آرد به اندازه کافی در شهرستان وجود دارد.
    آرد به اندازه کافی در پاوه وجود دارد
  • به گزارش آوای باینگان، «جلیل بالایی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: برای رفاه حال همشهریان ساعت کاری نانوایی های شهرستان افزایش پیدا می کند و نانوایی ها حق تعطیلی ندارند و انتظار ما از مردم این است که به اندازه نیاز روزانه نان تامین کنند.

    وی ادامه داد: با وجود اینکه برق شهر نوسود روز گذشته وصل شد اما باز هم دچار خاموشی شد که در نهایت با تلاش سیم بانان ، برق شهر نوسود و روستای هجیج ساعتی قبل مجددا وصل شد.

    سرپرست فرمانداری پاوه با بیان اینکه همچنین مشکل تامین برق ایستگاه پمپاژ آب بل به نودشه نیز برطرف شد اظهار داشت: روز گذشته نیز برق روستاهای های کرمله ، کیمنه ، بیدرواس، دزآور ،تشار ، هیروی ، نیسانه و داریان نیز که بر اثر بارش برف قطع شده بود متصل شد.

    بالایی گفت: بر اساس مدیریت بحران جامعه محور برای امدادرسانی به مناطق سخت گذر از ظرفیت آفرودسواران شهرستان بهره گرفتیم و خوشبختانه همکاری بسیار خوبی با ستاد بحران داشتند.

    موج دوم بارش برف در بخش غربی کرمانشاه و مرکز استان از بامداد پنجشنبه آغاز شده و براساس اعلام هواشناسی بارش ها تا روز جمعه ادامه دارد.

    منبع: ایرنا
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *