×

آغاز عملیات اتصال روستای شرکان به جاده نوسود – نودشه

  • کد نوشته: 17698
  • ۱۰,شهریور ۱۴۰۰
  • 385 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه از آغاز عملیات اتصال راه روستای شرکان به جاده نوسود نودشه خبر داد و گفت: با احداث این را روستای جدید موجب خروج این روستا از حالت بن ست و رونق اقتصادی روستای شرکانه می شود.
    آغاز عملیات اتصال روستای شرکان به جاده نوسود – نودشه
  • به گزارش آوای باینگان، ابراهیم شهریاری رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پاوه گفت: با توجه به ثبت جهانی اورامانات و وجود روستای تاریخی در این منطقه عملیات احداث راه روستای جدید روستای شرکان آعاز شده و بزودی این راه روستای به جاده نوسود – نودشه متصل می شود.

    وی گفت: روستای شرکان از سمت جاده نودشه دارای رله روستای آسفالته به طول ۵ کیلومتر بوده و جاده قدیمی روستا از سمت نوسود به طول ۱۰ کیلومتر قبلا احداث شده است که حدود پنج کیلومتر تا روستای نروی آسفالت است و ۵ کیلومتر باقیمانده بصورت خاکی می باشد.

    شهریاری گفت: طول این راه احداثی ۷۰۰ متر است و به یک دستگاه پل باکسی با دهانه ۴ متر و عرض ۸ متر نیاز دارد و حجم عملیات خاکبرداری حدود ۱۵ هزار متر مکعب است و در حال حاضر ۱ دستگاه بلدوزر، بیل مکانیکی پیکور دار، لود، ۴ دستگاه کامیون و ۸نفر از نیروهای این شهرستان درگیر و این عملیات هستند و این عملیات بصورت امانی انجام خواهد شد.

    رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه افزود: با اتصال این جاده ها به یکدیگر موجبات خروج روستای شرکانه از بن بست فراهم می شود

    وی در پایان ضمن تشکر از مساعدت و همراهی مهندس کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از پیگری های لهونی نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی سپاسگزاری کرد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *