×

فرماندار پاوه:
از مطالبه‌گری رسانه‌ها استقبال می‌کنم

  • کد نوشته: 25415
  • ۱۴۰۲-۱۱-۰۲
  • 166 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار پاوه گفت: از مطالبه‌گری شفاف، که بدون حب و  بعض در جهت اصلاح امور باشد، حمایت می‌کنم قطعا این نوع مطالبه‌گری به نفع مردم و مجموعه هم خواهد بود.
    از مطالبه‌گری رسانه‌ها استقبال می‌کنم
  • به گزارش آوای باینگان، علی‌رضا حیدری فرماندار پاوه در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه این شهرستان با اشاره به سختی کار خبرنگاران و اصحاب رسانه، هدف از این نشست را ایجاد فرصت استثنایی با همکاری یکدیگر برای خدمت رسانی بیشتر به مردم دانست.

    وی با بیان اینکه اصحاب رسانه بخشی از آن هنر خود را وقف مردم کرده‌اند، گفت: قطعا استفاده از نقطه نظرات صاحبان اندیشه که به نوعی دلسوز نظام هستند، باعث حل مشکلات مردم بوده و موجب پیشرفت شهرستان خواهد شد.

    فرماندار پاوه ادامه داد: معمولا در فضای مجازی مسائلی مطرح و رصد می‌شود که از دید ما پنهان است و سعی برآن است که از این فضا برای حل مشکلات، پیشرفت و توسعه شهرستان بیشترین بهره را ببریم.

    وی با بیان اینکه امروز همه مردم از کوچک تا مسن از فضای مجازی استفاده می‌کنند، یادآور شد: فضای مجازی یک فرصت است و قدرت آن نسبت به دیگر رسانه‌ها، به جهت آنکه اکنون مردم در طول روز ساعت‌ها را صرف دیدن این فضا می‌کنند، خیلی بیشتر است.

    حیدری خطاب به خبرنگاران، اضافه کرد: بنده شخصا از مطالبه‌گری شفاف، که بدون حب و بعض در جهت اصلاح امور باشد، حمایت می‌کنم قطعا این نوع مطالبه‌گری به نفع مردم و مجموعه هم خواهد بود.

    وی با بر شمردن ویژگی‌ها و اخلاق‌ مدار یک خبرنگار خوب، گفت: اگر انتقادی هم باشد، برای تأثیرگذاری باید با ادبیات خوب و سازنده و عامه‌پسند همراه باشد.

    فرماندار پاوه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: رسانه‌ها در خصوص اطلاع‌رسانی خدمات دولت رسالت خطیری دارند و یکی از مولفه‌های جهاد تبیین، رسانه‌ها هستند.

    وی اضافه کرد: سعی ما بر این است که بدور از هرگونه تبلیغاتی، ابتدا کار را انجام دهیم و اگر به نتیجه رسید برای مردم انعکاس داده می شود.

    حیدری با بیان اینکه در کنار انتقاد، نقاط قوت هم بیان شود، گفت: موضوع مهم ایجاد فضای وحدت، همدلی، مودت، دوستی و رقابت سالم در سطح شهرستان باشد، به نحوی که قلم شما و نوشته شما منجر به حرکت شود، و کمک به حل مسایل و مشکلات شهرستان باشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *