×

اعتبارات عمرانی شهرستان جوانرود به بیش از ۶۷۱ میلیارد ریال افزایش یافت

  • کد نوشته: 17799
  • ۱۴۰۰-۰۶-۱۷
  • 175 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار جوانرود مجموع کل اعتبارات عمرانی اختصاص یافته به این شهرستان را تاکنون در ۲ مرحله ۶۷۱ میلیارد و ۶۳ میلیون ریال ذکر کرد و گفت: در مرحله اول ۳۲۶ میلیارد و ۲۸۸ میلیون ریال و در مرحله دوم نیز ۳۳۶ میلیاردو ۴۲۰ میلیون ریال اعتبار عمرانی به شهرستان اختصاص یافته است.
    اعتبارات عمرانی شهرستان جوانرود به بیش از ۶۷۱ میلیارد ریال افزایش یافت
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا؛ «رستگار یوسفی» روز چهارشنبه در دومین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان جوانرود افزود: علاوه بر کمیته برنامه ریزی اول مبلغ ۳۳۶ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال اعتبار دیگر در قالب آبرسانی روستایی و عشایر، راه روستایی و عمران شهری به این شهرستان اختصاص یافت.

    وی گفت: از این میزان اعتبار ۲۳۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال مربوط به تامین آب روستایی و عشایری، ۶۴ میلیارد ریال به راه های روستایی و ۳۷میلیارد و ۲۰ میلیون ریال نیز به عمران شهری جوانرود و شروینه اختصاص یافته است.

    وی اظهار داشت: از محل اعتبارات واریزی ارزش افزوده نیز مبلغ هشت میلیارد و ۳۳۵ میلیون ریال به پروژه های امور عشایری شامل اجرای فاز دوم پل بتنی روستای دره یاب به طول ۲۴ متر و عرض ماشین رو ۶ متر، احداث راه دسترسی روستای پوینه، پرداخت دیون عملیات اجرایی پروژه راهگشایی راه عشایری ایمان به پسه خور و تامین و حمل آب عشایر شهرستان اختصاص یافت.

    فرماندار جوانرود خاطرنشان کرد: در کمیته برنامه ریزی اول شهرستان نیز مبلغ  ۳۲۶ میلیارد و ۲۸۸ میلیون ریال به شهرستان جوانرود اختصاص یافته بود که بین پروژه های شهرستان توزیع گردید.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *