×

امتحانات نوبت دوم مدارس شهرستان پاوه حضوری برگزار خواهد شد

  • کد نوشته: 19763
  • ۱۴۰۰-۱۲-۰۷
  • 337 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: جلسه ی شورای آموزش و پرورش شهرستان پاوه در محل سالن جلسات مدیریت با حضور اعضا و مدعوین برگزار شد .
    امتحانات نوبت دوم مدارس شهرستان پاوه حضوری برگزار خواهد شد
  • به گزارش پایگاه خبری آوای باینگان، در ابتدای این جلسه فتاحی مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه گریزی به مصوبات جلسات قبل داشت و گزارش کاملی از مصوبات انجام شده و انجام نشده ارائه کرد .

    وی ضمن تشکر از مدیر کل آموزش و پرورش از تحقق وعده های ایشان در سفر یک روزه به شهرستان تقدیر و تشکر کرد .

    مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه مصوبات تحقق نیافته ی جلسات قبل را برشمرد که از جمله ی آنها ایمن سازی مسیر پشت مدرسه ی صدوقی ،تشکیل کارگروه صدور اسناد املاک اموزش و پرورش  را نام برد.

    ایشان در ادامه از طرح نظارتی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاوه در زمینه ی فعالیت مجازی مدارس توضیحاتی ارائه کرد و گفت: هر کدام از کارشناسان مسئولیت رسیدگی به چند مدرسه  را برعهده خواهند داشت.

    در خلال این گزارشات معلمین فعال ، متوسط و ضعیف شناسایی شده اند و بازخوردهای لازم به ایشان داده می شود.

    در ادامه رئیس مرکز بهداشت شهرستان گزارشی از وضعیت کرونا در شهرستان را ارائه کرد و گفت در حال حاضر وضعیت کرونای شهرستان قرمز است ولی خوشبختانه آمار در حال پایین آمدن است و پیش بینی می شود تا هفته ی سوم اسفندماه وضعیت کرونا بهبود یابد .

    کریمی از همکاری آموزش و پرورش در راستای کنترل بیماری در مدارس و به تبع آن در کل شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

    وی درصد واکسیناسیون شهرستان پاوه را برای دوز اول ۹۲.۵ ، دوز دوم ۸۳.۵ و دوز سوم ۳۳.۵ اعلام کرد.

    سرپرست فرمانداری پاوه در ادامه ضمن تبریک پیشا پیش عید مبعث و هشتم اسفند ماه سالروز تشکیل امور تربیتی گفت: مراکز تربیتی و آموزشی تدریس و تبیین تفسیر قرآن حاج ماموستا ملا قادر قادری را در صدر برنامه های خود قرار دهند.

    جلیل بالایی در این جلسه خواهان برنامه ریزی و بهره مندی از گنج پیدا و پنهان تفسیر قرآن کریم در کنار قرائت و حفظ  شد که با تلاش ۱۴ ساله و به زبان کوردی  ارائه شده است .

    مهندس بالایی از شناسایی  و معرفی دو قطعه زمین ورزشی برای احداث زمین چمن مصنوعی با جلب حمایت مالی خیرین  خبر داد که در سفر مدیر کل آموزش و پرورش به شهرستان قول ایجاد و تامین اعتبار آن داده شده بود .

    فرماندار پاوه با اشاره به احتمال مجوز تردد مسافر و گردشگر با محدودیت های هوشمند در تعطیلات نوروز  از شورای آموزش و پرورش خواست برنامه ریزی لازم را برای بهره مندی از فرصت پیش رو بعمل آورد.

    در پایان مهندس بالایی با اشاره به پیش بینی کارشناسان از قطعیت آزمون های حضوری همه مقاطع تحصیلی در پایان سال تحصیلی  گفت : معلمان و دانش آموزان عزیز برنامه ریزی آموزشی را با جدیت و لحاظ نمودن آزمونهای حضوری  بعمل آورند تا آسیب های افت تحصیلی کاهش یابد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *