×

امسال ٣١ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در پاوه پرداخت شده است

  • کد نوشته: 20922
  • ۱۴۰۱-۰۵-۱۳
  • 177 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار شهرستان پاوه در کارگروه اشتغال شهرستان گفت: امسال ٣١ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در پاوه پرداخت شده است.
    امسال ٣١ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در پاوه پرداخت شده است
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان، فرماندار شهرستان پاوه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اظهار داشت: درسال ١۴٠١ از محل اعتبارات طرح های تبصره ١۶، ١٨ و سرمایه کار؛ ذبا ٢۶٧ طرح در مجموع سی و یک میلیارد و پنجاه و یک میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان پرداخت شده است.

    اردشیر رستمی با تاکید بر انجام تعهدات اشتغال از سوی دستگاه های اجرایی و حمایتی و ثبت آنها در سامانه رصد افزود:جلسات کارشناسی برای تسهیل در پرداخت طرح هایی که در مرحله پرداخت با مشکل مواجه شده اند تشکیل شود.

    وی گفت: دستگاه های اجرایی مهلت زمان مناسبی برای متقاضیانی که پرونده وام خود را تکمیل نکرده اند در نظر بگیرند و در صورت عدم تکمیل در زمان مقرر از طرف متقاضی افراد واجد شرایط دیگری را جایگزین نمایند.

    دکتر رستمی با اشاره به اهمیت آشنایی مردم با خدمات دولت و حمایت دولت از طرح های اشتغالزایی گفت: دستگاه های اجرایی و حمایتی طرح های اشتغال زایی و شرایط ارائه این خدمات را از طریق سایت های محلی برای آگاهی مردم اطلاع رسانی نمایند.

    وی در پایان از آقای یوسفی پور رئیس صندوق کارآفرینی امید شهرستان به جهت همراهی کامل در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و همچنین از آقای شیخ الملوک رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان به سبب انجام تعهدات اشتغال تشکر و قدرانی نمود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *