×

امسال ۳۶ درصد سهم تعهد اشتغال در روانسر محقق شد

  • کد نوشته: 17242
  • ۱۴۰۰-۰۴-۲۳
  • 274 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار روانسر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۳۶ درصد از سهم تعهد اشتغال این شهرستان در سامانه رصد محقق شده است.
    امسال ۳۶ درصد سهم تعهد اشتغال در روانسر محقق شد
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، حسن بهرامی روز سه‌شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری افزود: سهمیه اشتغال شهرستان در سامانه رصد برای سال جاری، ۲ هزار و ۱۰۰ نفر است که براساس ثبت‌های انجام شده در این سامانه، تاکنون ۵۳۳ مورد آن معادل ۳۶ درصد محقق شده است.

    وی با بیان اینکه ۱۹ دستگاه اجرایی وظیفه تحقق اشتغال در روانسر را بر عهده دارند، ادامه داد: مدیران برای ایجاد اشتغال و حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران با حذف بروکراسی‌های دست و پاگیر اداری روند پرداخت تسهیلات را کوتاه و آسان کنند.

    معاون فرماندار روانسر اظهار داشت: تاکنون ۲۷ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال تسهیلات کم بهره به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در این شهرستان پرداخت شده است.

    بهرامی با بیان اینکه این تسهیلات به ۳۴۱ کارفرما و یا واحدهای خود اشتغالی با ۳۶۷ نیروی کار پرداخت شده است. اضافه کرد: در مجموع عملکرد ۶ بانک عامل این شهرستان در زمینه پرداخت این تسهیلات، مثبت ارزیابی می‌شود.

    رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی روانسر نیز با بیان اینکه سهم شهرستان در طرح یارانه دستمزد ۱۷ نفر است، تاکید کرد: در اجرای این طرح تاکنون تعداد ۵۵ قرارداد میان کارفرما و شغل اولی های این شهرستان منعقد شده است.

    رسول جوانرودی ادامه داد: طرح یارانه دستمزد به این صورت است که دولت به صورت ماهیانه مبلغی ار بابت بخشی از دستمزد نیروی کار، به عنوان یارانه، به کارفرما پرداخت می‌کند و هدف آن ایجاد فرصت اشتغال برای دانش آموخته گان دانشگاهی و ارتقای سطح سرمایه انسانی کارگاه‌های فعال بخش خصوصی و تعاونی است.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *