×

انجام ۱۱ هزار و ۲۸۰ مورد آزمایش کلرسنجی آب در شهرستان جوانرود

  • کد نوشته: 23472
  • ۱۴۰۲-۰۷-۰۴
  • 110 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جوانرود از انجام ۱۱ هزار و ۲۸۰ مورد آزمایش کلرسنجی آب در پنج ماه نخست سال جاری در شهر جوانرود و روستاهای تحت پوشش این شهرستان خبر داد.
    انجام ۱۱ هزار و ۲۸۰ مورد آزمایش کلرسنجی آب در شهرستان جوانرود

  • به گزارش آوای باینگان؛ ناطق نادری اظهار کرد: کلرسنجی آب با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی برای مشترکین انجام می شود .

     نادری بیان داشت: شستشوی ۱۰۰۰ متر خطوط انتقال آب، ۲۳ هزار و ۶۲۰ متر شبکه توزیع و ۸ هزار و ۹۰۰ متر مکعب مخازن ذخیره آب با هدف بهبود وضعیت کیفی آب در شهر جوانرود و روستای تحت پوشش از دیگر فعالیت‌های انجام شده در پنج ماه نخست سال جاری بوده است .

    وی کیفیت آب شرب را خط قرمز شرکت آب و فاضلاب دانست و گفت: روزانه آزمایشات مختلفی جهت تعیین میزان سلامت، بهداشت و بالا بودن سطح کیفی آب شرب توسط کارشناسان این امور از نقاط مختلف شهر و روستاها انجام می شود‌. آزمایش های انجام شده طی ۵ ماه نخست سال ۱۴۰۲ شامل موارد ذیل می باشد:

    _ انجام ۱۰ مورد آزمایشات شیمیایی آب

    _ انجام ۷۳۰ مورد آزمایشات میکروبی آب

    _ انجام ۱۱ هزار و ۲۸۰ مورد آزمایشات کلرسنجی باقیمانده شبکه توزیع

     نادری در پایان خاطرنشان کرد: امور آبفا شهرستان جوانرود با توجه به تداوم خشکسالی و اثرات آن بر منابع تامین آب شهرستان، از مشترکین گرامی در شهر و روستاها درخواست دارد که نسبت به صرفه جویی در مصرف آب اهتمام جدی نموده و از مصارف غیرضروری پرهیز نمایند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *