×

فرماندار پاوه:
باید پاسخگوی پرسش‌های نسل جوان باشیم

  • کد نوشته: 23458
  • ۱۴۰۲-۰۷-۰۳
  • 126 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار پاوه گفت: هنوز بسیاری از سوالات در ذهن جوانان ما بی‌پاسخ مانده‌؛ این جوانان نیاز به راهنمایی دارند.
    باید پاسخگوی پرسش‌های نسل جوان باشیم
  • به گزارش آوای باینگان، علیرضا حیدری فرماندار پاوه امروز در مراسم یادواره شهدای محله در یادمان شهدای این شهر، اظهار کرد: در هر دوره‌ای دشمن به‌دنبال تشویق و ترغیب جوانان ما بوده است که باید ما مسوولان به تبیین مسائل و موضوعات روز جامعه  بپردازیم چرا که بسیاری از سوالات هنوز در ذهن جوانان ما بی‌پاسخ مانده‌اند و این جوانان نیاز به راهنمایی دارند و راه روشن را در مقابلشان قرار دهیم.

    وی افزود: ما یاد شهدا را زنده کنیم در قلوب خودمان و نسل‌های بعدی، خاطره شهدا را تبیین کنیم و بگوییم که چگونه در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

    وی با اشاره به حمله صدام در ۳۱ شهریور ۵۹، گفت: دشمن با فکر تصرف چند روزه کشورمان، با ایستادگی رزمندگان و شهدای ما مواجه شد و در زمانی که نظام و انقلاب ما نوپا بود جانانه در مقابل دشمن ایستادند و اجازه ترک سنگر در جبهه‌ها را به خود نمی‌دانند.

    وی ادامه داد: امروز با زحمات این عزیزان ، رزمندگان، پیشکسوتان و شهدای گرانقدر، امنیتی برقرار شده است که مثال‌زدنی است.

    حیدری گفت: بعد از جنگ تحمیلی هم در خاورمیانه شاهد مسایل مختلفی از درگیری‌های مختلف بودیم، اما هیچ خللی در امنیت و آسایش و مملکت ما ایجاد نشد که حاصل این امنیت سخت‌کاشی‌ها و خون درخت شهداست که پای انقلاب ریخته شد.

    وی در پایان با بیان اینکه رزمندگان ما با سلاح ایمان، جهاد و شهادت مقاومت کردند گفت: ۸ سال دفاع مقدس ما تمامی معادلات دنیا را بهم زد و امنیت امروز ما را رقم زد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *