×

برگزاری شورای پیشگیری از وقوع جرم حوزه آب در خصوص مشکلات روستا‌های ثلاث باباجانی و جوانرود

  • کد نوشته: 22866
  • ۱۴۰۲-۰۳-۰۶
  • 119 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: شورای پیشگیری از وقوع جرم حوزه آب با موضوع ایجاد هماهنگی و تعامل بین دستگاه‌های خدمات رسان در خصوص مشکلات آب برخی روستا‌های ثلاث باباجانی و جوانرود برگزار شد.
    برگزاری شورای پیشگیری از وقوع جرم حوزه آب در خصوص مشکلات روستا‌های ثلاث باباجانی و جوانرود
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما،در این جلسه که در معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمانشاه برگزار شد معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی در هر حوزه‌ای باعث جلوگیری از تضییع حقوق عامه و افزایش پرونده‌های قضایی خواهد شد، اظهار داشت: جلسه امروز بنا به درخواست سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه مبنی بر رسیدگی به شکایات و درخواست‌های مکرر اهالی برخی روستا‌های شهرستان ثلاث باباجانی و جوانرود برگزار شده که دستگاه‌های متولی با نگاه رفع مشکل اظهار نظرکنند.

    در ادامه رسول بهرامی پور مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه نیز گفت: باید در پیگیری مشکلات مردم طوری عمل شود که زمینه سوء استفاده‌های احتمالی فراهم نشود.

    وی از دستگاه‌های متولی خواست تا جهت حل مشکل همکار‌ی لازم را به عمل آورند و بسیج حقوق دانان در این خصوص آماده هرگونه همکاری می‌باشد.

    در ادامه جلسه نمایندگان مردم روستا‌های شهرستان ثلاث باباجانی و جوانرود به همراه مدیران دستگاه‌های ذیربط و همچنین جناب آقای دکتر خجسته مدیر کل محترم دفتر فنی و عمرانی استانداری کرمانشاه به بیان نظرات خویش پرداختند.

    در خاتمه این جلسه مقرر شد موضوع تامین آب شرب مورد نیاز روستا‌های شهرستان ثلاث باباجانی و جوانرود به صورت تخصصی در قرارگاه آب استانداری کرمانشاه با حضور دستگاه‌های ذیربط مطرح و ضمن اتخاذ تصمیم، نتیجه اقدامات به دادگستری استان اعلام شود و همچنین مشکل پرونده‌های شکایت این موضوع توسط معاونت پیشگیری دادگستری پیگیری شود.

    منبع: صداوسیما

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *