×

مدیر کانون مولوی ثلاث باباجانی
برگزاری مسابقات قرآن جهت تشویق نونهالان به تلاوت آیات قرآن کریم

  • کد نوشته: 18905
  • ۱۴۰۰-۰۹-۰۹
  • 280 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیر کانون مولوی ثلاث باباجانی گفت: این کانون جهت تشويق نونهالان به تلاوت آيات قرآن کريم مسابقات روخوانی و حفظ ۵ جزء از قرآن کريم برای اين رده سنی برگزار کرده است.
    برگزاری مسابقات قرآن جهت تشویق نونهالان به تلاوت آیات قرآن کریم
  • به گزارش آوای باینگان، رستگار امینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت:برای جذب جوانان و نونهالان به مساجد باید برنامه ها مختلف و متنوعی در کانون های اجرا کرد .

    مدیر کانون مولوی ثلاث باباجانی افزود: جوانان از برگزاری مسابقات در کانون استقبال و در تمامی فعالیت ها با جدیت شرکت می کنند.

    وی خاطر با اشاره به سومین رویدا  فهما نشان کرد: سعی کردیم در تمامی برنامه های این رویداد شرکت کنیم و فعالیت های خود را در سامانه بچه های مسجد بارگذاری کردیم امیدوارم بتوانیم امتیاز خوبی کسب کنیم.

    امینی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای حفظ  سلامت مردم درشهرستان اعضای کانون تعدادی پرستار را برای آگاهی  از کمک های اولیه پزشکی و موارد بهداشتی در اختیار مردم قرار داده است .

    مدیر کانون مولوی ثلاث باباجانی اظهار کرد: برگزاری کرسی آزاد اندیشی بین جوانان و بانوان در خصوص عفاف و حجاب ،برگزاری کلاس های قرآن و احکام ، تدریس به دانش آموزان محروم  ، برگزاری یاد واره شهدا  ، برگزاری مراسمات مذهبی و اعیاد مختلف از برنامه های این کانون است.

    منبع: شبستان

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *