×

بنیاد برکت ۷۲۷ میلیارد ریال تسهیلات در اورامانات پرداخت کرد

  • کد نوشته: 17916
  • ۱۴۰۰-۰۶-۲۴
  • 1097 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مجری بنیاد برکت در منطقه اورامانات گفت: این بنیاد در چهار شهرستان منطقه اورامانات (پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی) بیش از ۷۲۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی طی ۲ سال گذشته برای اجرایی شدن یک هزار و ۸۷۴ طرح اشتغالزایی پرداخت کرده است.
    بنیاد برکت ۷۲۷ میلیارد ریال تسهیلات در اورامانات پرداخت کرد
  • به گزارش آوای باینگان، رضا خرمی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طرح‌های بنیاد برکت زمینه اشتغال پنج هزار و ۶۰۰ نفر را بطور مستقیم و غیرمستقیم فراهم کرده است، افزود: پرورش دام سبک و سنگین، خدمات عمومی، پرورش زنبور عسل، صنایع دستی، تولید پوشاک، پرورش مرغ و ماکیان، کشت تلفیقی، پرورش بوقلمون و تولید قالی و قالیچه از جمله مشاغلی است که در روستاهای اورامانات با تسهیلات اعطایی، اجرایی شده است.

    مجری بنیاد برکت در منطقه اورامانات اظهار کرد: از نیمه دوم سال ٩٨ فعالیت خود را در این منطقه شروع کرده و بیش از ٨٠ صندوق خُرد اشتغال روستایی در منطقه تشکیل داده‌ایم که در امر تولید و اشتغال فعالیت دارند.

    خرمی ادامه داد: مشاغل ایجاد شده در روستاها رضایت مردم را به همراه داشته و چرخه فعالیت و فروش محصولات پویاتر شده و شاهد افزایش تولیدات و بهبود وضع معیشت خانوارهای روستایی هستیم.

    وی با بیان اینکه تعداد ١٠ تسهیلگر و مجری بومی اقدامات تسهیلگری را در این منطقه انجام می‌دهند، تاکید کرد: تسهیلگران ضمن نظارت دقیق و دوره ای بر روی طرح‌های اجرا شده، برای جلوگیری از انحراف احتمالی طرح ها، تمام توان و تلاش خود را بکار می‌گیرند.

    مجری بنیاد برکت در منطقه اورامانات یادآور شد: توجه به تولید در روستا و حمایت از تولیدات روستاییان در این برهه از زمان بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود و بنیاد برکت تلاش می‌کند تا با اعطای تسهیلات کارآمد، بتواند زمینه حمایت از روستاییان و توسعه مشاغل خُرد را در مناطق روستایی فراهم کند.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *