×

بودجه امسال شهرداری روانسر ۸۵۰ میلیارد ریال است

  • کد نوشته: 26315
  • ۱۴۰۳-۰۱-۱۴
  • 90 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: شهردار روانسر، بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری را ۸۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این میزان بودجه که از سوی اعضای شورای اسلامی شهر تصویب شده نسبت به سال گذشته ۱۳ درصد رشد دارد.
    بودجه امسال شهرداری روانسر ۸۵۰ میلیارد ریال است
  • به گزارش آوای باینگان، «فرهاد تاب‌زر» روز سه‌شنبه به ایرنا افزود: این بودجه زمینه ساز روند توسعه و عمران شهر خواهد بود و تلاش ما این است در سال جاری بتوانیم خدمات بهتری به شهروندان ارایه دهیم.

    شهردار روانسر در ادامه گفت: ۴۵۰ میلیارد ریال بودجه سال ۱۴۰۳ در زمینه عمرانی و برای اداره بهتر شهر و ۴۰۰ میلیارد ریال آن نیز بودجه جاری است تا از این طریق بتوانیم روند توسعه و عمران شهر را شتاب ببخشیم.

    تاب‌زر با تاکید برتوقف ناپذیر بودن جهش‌های عمرانی و خدماتی این شهر در سال ۱۴۰۳ به محورهای بودجه تصویبی اشاره کرد و گفت: تلاش برای افزایش اعتبارات عمرانی، توسعه فضای سبز، ساماندهی حاشیه نشینی‌ها و افزایش خدمات محله‌ای و نیز بهبود و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل درون شهری، از محورها و اهداف عمده لایحه بودجه شهرداری روانسر به شمار می‌رود.

    وی با بیان اینکه با مشورت اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان نمایندگان مردم پروژه‌ها به‌صورت اولویت‌دار مشخص‌شده تا شهروندان اثر آن را لمس کنند اظهار کرد: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، افزایش سرانه فضای سبز، بهسازی و توسعه زیرساخت‌های شهر و ارتقا ایمنی شهر در بودجه سال آینده شهرداری دیده‌ شده است.

    شهردار روانسر یادآور شد: بودجه سال گذشته شهرداری روانسر ۷۵۰ میلیارد ریال بود که با تلاش مجموعه شهرداری و همکاری شورای اسلامی شهر و استانداری کرمانشاه ۸۳ درصد این بودجه محقق شد که این مهم در هفت سال گذشته بی سابقه بوده است.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *