×

تحقق صددرصدی تعهد ایجاد اشتغال شهرستان پاوه در اولویت کاری است

  • کد نوشته: 23743
  • ۱۴۰۲-۰۸-۱۸
  • 149 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار پاوه در جلسه کارگروه اشتغال گفت: تحقق صددرصدی تعهد ایجاد اشتغال شهرستان در اولویت کاری است.
    تحقق صددرصدی تعهد ایجاد اشتغال شهرستان پاوه در اولویت کاری است
  • به گزارش آوای باینگان، علی‌رضا حیدری فرماندار پاوه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان با اشاره به اهمیت و اثرگذاری این کارگروه در بحث اشتغال و کاهش بیکاری، اظهار نمود : پاوه از جمله شهرستان‌هایی است که نیازمند توجه و کمک بیشتری است، لذا تا جایی که امکان دارد باید با استفاده از ظرفیت‌ها اشتغال ایجاد کرد.

    وی بر ایجاد اشتغال مولد و پایدار بر اهمیت موضوع و ضرورت پیگیری ایجاد اشتغال های مولد و اهتمام در این مورد تاکید کرد.

    علیرضا حیدری فعال نمودن کمیته نظارت کارگروه اشتغال شهرستان در راستای پیگیری و نظارت بر طرح های اشتغال زایی را خواستار شد و گفت: این اقدام می توان به مدیریت هوشمند طرح ها تا تحقق اهداف مورد نظر منتهی شود.

    فرماندار پاوه خاطرنشان کرد: احیای واحدهای اقتصادی و صنعتی شهرستان باید در اولویت باشد چرا که طرح های  نیمه‌کاره و تعطیلی در شهرستان داریم که با حمایت مسوولان اجرایی می توانند به چرخه تولید بازگردند.

    وی با انتقاد از عدم حضور برخی از مدیران در جلسه کارگروه اشتغال، گفت: حضور مدیران در کارگروه اشتغال را ضروری و لازم است چراکه در این کار گروه تصمیماتی اتخاذ می گردد که نیاز به تصمیم مدیر دستگاه دارد نه  نماینده و کارشناس لذا عدم شرکت مدیر دستگاه نشانه بی احترامی به بحث اشتغال و مردم می باشد.

    حیدری همچنین حضور مدیران بانک های شهرستان در کارگروه را الزامی دانست گفت : در غیر اینصورت قطعا با مدیران بانک غایب برخورد می شود.

    وی در پایان با تشکر و قدردانی از ادارات شهرستان در راستای انجام تعهدات گفت: از بانک‌هایی هم که در ارائه تسهیلات با ادارات و مردم همراهی لازم را دارند تشکر می‌کنیم اما شهرستان برای ایجاد اشتغال نیازمند توجه بیشتری است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *