×

تسریع در پیشرفت پروژه های مسکن جوانرود و روانسر

  • کد نوشته: 23616
  • ۱۴۰۲-۰۷-۲۸
  • 188 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه روز جمعه از پروژه های احداث مسکن ملی جوانرود و روانسر بازدید کرد و خواستار تسریع در تکمیل آنها شد.
    تسریع در پیشرفت پروژه های مسکن جوانرود و روانسر
  • به گزارش آوای باینگان، طهماسب نجفی روز جمعه با سفر به شهرستان جوانرود از ۲ پروژه ۵۳۱ و ۲۵۰ واحدی در حال ساخت نهضت ملی مسکن این شهرستان بازدید کرد.

    این پروژه در مساحتی به حدود ۳ هکتار و در ۱۹ بلوک و ۵۳۱ واحد تعریف شده است و هم اکنون، به میزان ۲۳۰ هزار متر مکعب  عملیات خاکبرداری در آن صورت گرفته است.

    خاکبرداری معابر آن به همراه محل ساخت بلوکها اجرا و ۶ بلوک آن به پیمانکار واگذار شده که عملیات فونداسیون آن در حال اجراست.

    پروژه ۲۵۰ واحدی هم در زمینی به مساحت حدود یک هکتار و در ۱۱ بلوک و ۲۵۰ واحد تعریف شده که تاکنون خاکبرداری آن به میزان ۱۷ هزار متر مکعب صورت گرفته است و فونداسیون سه بلوک اجرا شده و  فونداسیون دو بلوک دیگر آماده بتن ریزی است. همزمان فونداسیون ۲ بلوک دیگر آن در حال اجرا و ساخت ستون و سقف پروژه مذکور به پیمانکار واگذار شده است .

    همچنین در شهرستان روانسر هم عملیات سفت کاری پروژه ۸۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در ۷ بلوک به پایان رسیده و عملیات نازک کاری در حال اجرا است.

    خاکبرداری اولیه بلوک ۷ پروژه ۳۴۰ واحدی طرح نهضت ملی شهرستان روانسر تمام شده است.

    این  پروژه در قالب ۱۵ بلوک در حال انجام عملیات خاکی آماده سازی و پی کنی است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *