×

تعداد مبتلایان کرونا در روانسر از مرز ۲ هزار نفر عبور کرد

  • کد نوشته: 18614
  • ۱۴۰۰-۰۸-۱۶
  • 358 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: سرپرست شبکه بهداشت و درمان روانسر گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، ۲ هزار و ۳۴ نفر از اهالی این شهرستان به این ویروس مبتلا شده و ۶۸ فوتی نیز به همین دلیل داشته‌ایم.
    تعداد مبتلایان کرونا در روانسر از مرز ۲ هزار نفر عبور کرد
  • به گزارش آوای باینگان، دکتر محی الدین امینی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: از این تعداد بیمار شناسایی شده، یک هزار و ۶۰۷ نفر به صورت سرپایی و ۴۲۷ نفر نیز بستری شده و پس از طی دوره نقاهت و مداوا از مراکز درمانی ترخیص شدند.

    وی ادامه داد: فوت ۶۸ نفر نیز به دلیل کرونا در این شهرستان ثبت شده ضمن اینکه در این مدت، ۱۱ فوتی مشکوک به کرونا نیز در سطح شهرستان گزارش شده است.

    سرپرست شبکه بهداشت و درمان روانسر با بیان اینکه هم اکنون ۹ بیمار روانسری مبتلای به کرونا در مراکز درمانی بستری هستند، اضافه کرد: شهرستان روانسر از اول آبان در وضعیت قرمز قرار گرفت ولی در آخرین رنگ بندی اعلام شده (روز گذشته) به وضعیت نارنجی برگشته است.

    امینی ادامه داد: وضعیت نارنجی روانسر شکننده است و ضرورت دارد مردم بیشتر شیوه نامه های بهداشتی را رعایت و در معابر عمومی حتما ماسک بزنند.

    وی اضافه کرد: با آغاز فرایند واکسیناسیون تاکنون ۵۴ هزار و ۴۵۰ دُز واکسن برای افراد گروه های جمعیتی هدف در شهرستان تزریق شده که ۳۱  هزار و ۳۵۰ دُز از آن مربوط به مرحله اول و ۲۳ هزار و ۱۰۰ دُز هم برای جمعیت هدف در نوبت دوم است.

    سرپرست شبکه بهداشت و درمان روانسر گفت: ضرورت دارد مردم مراعات پروتکل های بهداشتی، پرهیز از هر گونه تجمع در فضاهای بسته و خودداری از شرکت در گردهمایی ها، مراسم  عزا و شادی را مد نظر داشته و سلامت خود و دیگران را با پیمان جمعی و ایمن سازی با واکسیناسیون کلی تضمین کنیم.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *