×

توزیع بیش از ۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی در پاوه

  • کد نوشته: 14660
  • ۱۳۹۹-۰۲-۲۹
  • 3274 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاوه گفت: بیش از یک‌هزار و 500 بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.
    توزیع بیش از ۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی در پاوه
  • به گزارش آوای باینگان و به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، اگر چه تعطیلی اماکن مذهبی  برگزاری نماز جماعت و جمعه را متوقف کرده، اما زمزمه‌های خدمت مؤمنانه و مهربانی همچنان بر سجاده‌های مساجد جاری است.

     در روزهای سخت کرونایی که بسیاری از مردم شغل خود را از دست داده‌اند و عده‌ای نیز برای کمک به مهار ویروس منحوس کرونا داوطلبانه کسب و کار را تعطیل کرده‌اند، دست‌های مهربان خیرین نور امید را در دل‌ها زنده کرده و بسته‌های معیشتی به جبران آسیب‌ها بین نیازمندان توزیع می‌شود.

    فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاوه در آئین آغاز مرحله دوم رزمایش مؤمنانه این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: پس از فرمایشات مقام معظو رهبری درباره کمک مؤمنانه به نیازمندان و حمایت از آسیب‌دیدگان در آستانه ماه رمضان رزمایش همدلی و مواسات با پرچمداری سپاه در دستور کار قرار گرفت.

    سرهنگ ارسلان سلطانقلی افزود: کمک‌های مؤمنانه در قالب بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، خرما، گوشت و مرغ تهیه و طی چندین مرحله بین جامعه هدف توزیع شد.

    وی افزود: در شرایط سخت کرونایی که بنا به توصیه کارشناسان و متولیان بهداشت و درمان در خانه ماندن راهکار اصلی برای دوری از ویروس است، اما همدلی قرنطینه نمی‌شود و سیل مهربانی و مواسات جاری شده است.

    سلطانقلی اظهار داشت: در دومین مرحله‌ ۶۵۰ بسته‌ معیشتی در بین اقشار مختلف نیازمند در سطح شهرستان پاوه توزیع شد.

    وی با بیان اینکه تا پایان این مرحله بیش از یک هزار و ۵۰۰ سبد غذایی در قالب کمک‌های مومنانه توزیع شده است، گفت: یک هزار کارت هدیه دویست هزار تومانی به ارزش دویست میلیون تومان نیز توسط گروه جهادی شهید چمران پاوه با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاوه در بین نیازمندان و اقشار فقیر جامعه توزیع شده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *