×

توسعه اورامانات در گرو توجه به گردشگری است

  • کد نوشته: 15090
  • ۱۳۹۹-۰۶-۰۲
  • 989 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر منطقه اورامانات در گرو توجه به مقوله گردشگری است.
    توسعه اورامانات در گرو توجه به گردشگری است
  • به گزارش آوای باینگان، به نقل از ایرنا افشین کریمی روز دوشنبه در آیین بهره برداری از پروژه های شهرستان روانسر به مناسبت هفته دولت افزود: دولت تلاش دارد که از این ظرفیت به خوبی بهره ببرد و خوشبختانه در سال های اخیر شاهد رشد واحدهای بوم گردی و واحدهای پذیرایی در این منطقه هستیم.

    وی تصریح کرد: با توحه به امنیت مطلوب و وفاق و همدلی که میان مردم و مسوولین در منطقه اورامانات وجود دارد باید زیرساخت ها نیز روز به روز توسعه پیدا کند.

    معاون استاندار کرمانشاه ادامه داد: گردشگری باید به اولویت منطقه اورامانات تبدیل شود و روحیه مهمان نوازی مردم این منطقه را به تمام کشور نشان دهیم.

    کریمی اضافه کرد: اگر توسعه بیشتری در این منطقه به وجود بیاید شاهد امنیت مطلوب تری خواهیم بود.

    وی گفت: هدف اصلی و اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت به مردم در سراسر کشور و به ویژه نقاط روستایی و قشر محروم و مستضعف است.

    معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه اظهار داشت: نظام و دولت در طول ۴۱ سال گذشته تمام تلاش خود را بکار گرفته که خدمات رسانی خوبی صورت بگیرد.

    ۱۲ طرح کشاورزی، عمرانی و خدماتی به مناسبت گرامیداشت دومین روز از هفته دولت با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمانشاه روز دوشنبه در شهرستان روانسر با اعتبار ۴۲ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال  به بهره برداری رسید.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *