×

توسعه زیرساخت ها در ثلاث باباجانی روند خوبی دارد

  • کد نوشته: 18239
  • ۱۴۰۰-۰۷-۱۵
  • 318 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار ثلاث باباجانی گفت: اجرای پروژه های عمرانی با هدف توسعه زیرساخت ها ، در این شهرستان مرزی روند خوبی دارد.
    توسعه زیرساخت ها در ثلاث باباجانی روند خوبی دارد
  • به گزارش آوای باینگان، یدالله شکری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: تونل سیاه طاهر که در توسعه و رونق اقتصادی شهرستان و کاهش مسیر و حذف نقاط حادثه خیز نقش اساسی دارد با پیشرفت بیش از ۶۷ درصد در حال اجرا می باشد و تنها حدود ۷۰ متر از حفاری این تونل باقی مانده است.

    وی تصریح کرد: احداث تونل سیاه طاهر در حوزه استحفاظی این شهرستان از اقدامات ارزنده ای است که در حال انجام است و انتظار می رود با تزریق اعتبار و تامین مالی ، این پروژه در آینده نزدیک به اتمام برسد و حدود ۴۰ نقطه حادثه خیز در این مسیر حذف شود.

    فرماندار ثلاث باباجانی ادامه داد: عملیات تکمیلی بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهرستان که یکی از کلیدی ترین مطالبات شهرستان می باشد و حدود ٨۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، پیمانکار آن انتحاب شده و به زودی شروع خواهد شد.

    شکری اظهار داشت: حفاری چهار حلقه چاه عمیق در شهرهای  تازه آباد و میرآباد و روستاهای فیاد و کیسله نهایی و اعتبار آن تامین و در دست پیمان سپاری است.

    وی گفت: تخصیص ۳۵ لیتر آب شرب از محل سد ازگله برای افق بلند مدت شهر ازگله نیز در دستور کار قرار گرفته است.

    فرماندار ثلاث باباجانی با بیان اینکه پیگیری لازم در راستای احداث تصفیه خانه آب شرب ازگله انجام شده اضافه کرد:
    برای تکمیل پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر تازه آباد و شتاب بخشیدن به اجرای این پروژه عمرانی و خدماتی ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.

    شهر تازه آباد مرکز شهرستان ثلاث باباجانی است، این شهرستان حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستاست که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *