×

ثلاث باباجانی نیازمند نگاه ویژه و همت بلند مدیران است

  • کد نوشته: 18345
  • ۱۴۰۰-۰۷-۲۴
  • 373 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار ثلاث باباجانی گفت: در ۲ سال گذشته اعتبارات خوبی برای شهرستان جذب شده و پروژه هایی انجام و یا در حال انجام است اما رفع محرومیت و عقب ماندگی های عمرانی این شهرستان نیازمند نگاه ویژه و همت بلند مدیران است.
    ثلاث باباجانی نیازمند نگاه ویژه و همت بلند مدیران است
  • به گزارش آوای باینگان، یدالله شکری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: شهرستان ثلاث باباجانی از لحاظ شاخص‌های توسعه‌ای و زیرساختی در مقایسه با ۱۳ شهرستان دیگر استان در پایین ترین رده قرار دارد.

    وی تصریح کرد: شاخص برخورداری شهرستان از آب آشامیدنی شهرستان ۵۳ درصد، گاز حدود ۳۰ درصد و راه های آسفالته شهرستان حدود ۴٨ درصد است که از شاخص استانی پایین تر است.

    فرماندار ثلاث باباجانی با بیان اینکه ۱۹ پروژه راه‌های روستایی نیمه‌تمام داریم که بیش از سه سال است به دلیل نبود اعتبار رها شده‌اند ادامه داد: پنج محور تازه آباد به شیخ صله ، تازه آباد به ازگله ، تازه آباد به جوانرود ، روستاهای محور حشمر و محور مواصلاتی میرآباد به تازه آباد نیازمند بهسازی است.

    شکری اضافه کرد: همچنین محور پشت گاری که در دولت های نهم و دهم آسفالت و قیر پاشی شده، بر اثر زلزله و سیل تخریب و غیرقابل‌ استفاده شده است.

    وی اظهار داشت: بعد از زلزله ویرنگر آبان۹۶ تعداد ۱۱ روستای ثلاث باباجانی جابه‌جاشده که هنوز مشکل آب آشامیدنی، گازرسانی و راه دسترسی آنها برطرف نشده و می‌طلبد اقدامات و تصمیمات لازم اجرایی شود.

    فرماندار ثلاث باباجانی گفت: تکمیل بیمارستان ۳۲ تخت خوابی شهرستان یکی از مهمترین مطالباتی مردم است که در سال ۹۶ پنج میلیارد تومان اعتبار داشته و در سال ۹۹ و سال جاری ۱۵ میلیارد تومان دیگر به آن اختصاص داده شده است اما تاکنون اقدامی خاص صورت نگرفته و انتظار می رود فرآبند پیمان سپاری شتاب بیشتری بگیرد.

    شکری همچنین تسریع در گازرسانی به روستاهای شهرستان و به ویژه شهر ازگله را خواستار شد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *