×

جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در جوانرود

  • کد نوشته: 23531
  • ۱۴۰۲-۰۷-۱۲
  • 193 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) با حضور علما شیعه و سنی در جوانرود برگزار شد.
    جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در جوانرود
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تبریک زاد روز پیامبر اکرم (ص)، قرآن کریم و قبله مشترک را محور وفاق و همدلی امت اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: رهبر معظم‌انقلاب اسلامی همواره به تقویت امید در جامعه و کمک به افزایش معنویت در میان جوانان تاکید کرده اند.

    در این مراسم حاج‌ماموستا محمدی امام جمعه شهرستان روانسر، اورامانات را گل سرسبد وحدت در ایران اسلامی توصیف کرد و گفت: ما مسلمانان با همگرایی و تحکیم انسجام و وحدت، کماکان دشمنان تفرقه افکن را در توطئه ها‌ی شیطانی ناکام گذاشته و می‌گذاریم و با قدرت، این مسیر عزتمند را ادامه خواهیم داد.

    سرهنگ ساجدی معاون فرهنگی نیروی زمینی سپاه پاسداران نیز در سخنانی، حفظ وحدت در کشور را یک تکلیف بزرگ دانست و گفت: فضای مجازی مرجعیت فکری و عقیدتی ‌را در جامعه دچار چالش کرده است بنابراین بر همه علماء و دغدغه‌مندان واجب است تا در این زمینه آگاهی بخشی و به تنویر افکار عمومی بپردازند.

    سردار عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران نیز درک و عمل به منویات مقام‌معظم رهبری در خصوص جنگ شناختی، ترکیبی و نرم دشمنان و تلاش برای خنثی کردن آن‌ها را زمینه ساز تداوم پیروزی عزتمندانه ایران اسلامی در عرصه‌های مخنلف عنوان کرد.

    منبع: صداوسیما

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *