×

جوانرودی‌ها به پیشواز میهمانان نوروزی رفتند

  • کد نوشته: 26264
  • ۱۴۰۲-۱۲-۲۶
  • 125 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان جوانرود از پای کار آمدن دستگاه‌های اجرایی مختلف این شهرستان برای میزبانی از مسافران نوروزی خبرداد.
    جوانرودی‌ها به پیشواز میهمانان نوروزی رفتند
  • به گزارش آوای باینگان، عبدالباسط رستمی روز شنبه ۲۶ اسفندماه در گفت و گویی اظهارکرد: مردم خونگرم، میهمان نواز و اصیل شهرستان جوانرود این روزها آماده پذیرایی از گردشگران و میهمانان نوروزی می‌شوند. 

    رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان جوانرود افزود:  حدود ۱۷ دستگاه خدمات رسان مختلف همچون هلال احمر، جهاد کشاورزی، میراث‌فرهنگی، تعزیرات، شهرداری و … پای کار آمده‌اند تا خدماتی هرچه بهتر به گردشگران و مسافران نوروزی بدهیم. 

    او افزود: به همین مناسبت تعدادی از دستگاه‌های خدمات رسان همچون میراث‌فرهنگی، شهرداری و هلال احمر با نصب کانکس در ورودی شهر جوانرود به پیشواز و استقبال میهمانان نوروزی رفته‌اند. 

    رستمی اضافه کرد: باتوجه به اینکه شهرستان جوانرود یکی از مقاصد اصلی گردشگری در استان به شمار می‌رود، سال گذشته حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار گردشگر از این شهرستان بازدید می‌کنند که انتظار  داریم امسال این رقم افزایش پیدا کند. 

    رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان جوانرود در پایان گفت: یکی از مهمترین جاذبه‌های گردشگری در این شهرستان بازارچه مرزی جوانرود است که گردشگران زیادی هرساله در ایام نوروز برای خرید سری به آن می‌زنند. 

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *