×

حدود ۸۲ میلیارد تومان طرح عمرانی و کشاورزی در پاوه افتتاح می‌شود

  • کد نوشته: 15080
  • ۱۳۹۹-۰۶-۰۱
  • 1428 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار پاوه از افتتاح ۲۴ طرح عمرانی، کشاورزی و ورزشی با ۸۱ میلیارد و ۹۶۵ میلیون تومان اعتبار در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.
    حدود ۸۲ میلیارد تومان طرح عمرانی و کشاورزی در پاوه افتتاح می‌شود
  • به گزارش آوای باینگان، پرویز ایده پور روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، بزرگترین پروژه قابل افتتاح هفته دولت این شهرستان را بهره برداری از گازرسانی به شهر نودشه با اعتبار ۵۹ میلیارد تومان اعلام کرد.

    او همچنین از افتتاح ۲ مجموعع ورزشی با استادیوم زمین چمن مصنوعی با هزینه پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در این هفته خبر داد و افزود: بهره برداری از این مجموعه ها، فضای ورزشی شهرستان به ویژه ورزش فوتبال را تا حد زیادی ارتقا می دهد. 

    ایده پور در ادامه؛ بهره برداری از بهینه سازی جاده محور پاوه – روستای شمشیر، آسفالت جاده پاوه – «بانه وره»، بهره برداری از ایستگاه پمپاژ آب و شبکه فاضلاب شهری پاوه، بهره برداری از پنج طرح تولیدی؛ تیرچه و بلوک، شن و ماسه، پرواربندی گوسفند داشتی و بره با اشتغالزایی پنج نفر را از دیگر طرح ها دانست که در هفته دولت در شهرستان پاوه افتتاح می شود.

    فرماندار پاوه، همچنین از کلنگ زنی ۹ طرح و پروژه با ۱۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان اعتبار در هفته دولت خبر داد و افزود: گازرسانی به ۹ روستای باینگان، احداث مجتمع دام پروری (طرحی که نگهداری دام از روستا خارج و به یک مجتمع دامی منتقل می کند)، احداث واحدهای مسکونی برای مددجویان بهزیستی از جمله برنامه کلنگ زنی این شهرستان در هفته دولت است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *