×

دستگیری شکارچیان متخلف گراز وحشی در روانسر

  • کد نوشته: 23567
  • ۱۴۰۲-۰۷-۱۶
  • 234 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: دو نفر شکارچی متخلف که اقدام به شکار گراز وحشی در روانسر کرده بودند با تلاش مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان روانسر دستگیر شدند.
    دستگیری شکارچیان متخلف گراز وحشی در روانسر
  • به گزارش آوای باینگان، در پی گزارش واصله از همیاران و دوستداران محیط زیست به اداره محیط زیست شهرستان روانسر مبنی بر شکار گراز توسط  شکارچیان و متخلفین در این شهرستان، مأمورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با همکاری پاسگاه انتظامی نهرابی موفق به کشف و ضبط لاشه یک رأس گراز وحشی، یک قبضه سلاح شکاری از آنان شدند. 

    جهانگیر امیری رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان روانسر با اعلام این خبر گفت: پس از تعیین میزان ضرر و زیان وارده به محیط زیست، متخلفین برای طی سایر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

    رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان روانسر در ادامه افزود: همکاران و مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بصورت شبانه روز در حال پایش مناطق تحت مدیریت هستند و در صورت مشاهده با هرگونه تخلف زیست محیطی مطابق با ضوابط و مقررات قانونی به شدت برخورد خواهیم کرد. 

    وی خاطرنشان کرد در هفته جاری نیز از گروه دیگری از شکارچیان غیرمجاز تعداد دو قطعه کبک وحشی به همراه سایر ادوات شکار و صید غیرمجاز کشف و برای آنان نیز پرونده تخلف تشکیل و به مراجع قضایی شهرستان معرفی شدند

    امیری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری نیروی انتظامی شهرستان و  دوستداران و همیاران محیط زیست مبنی بر دغدغه آنان در امر حفاظت و صیانت از محیط زیست از عموم مردم طبیعت دوست شهرستان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی مراتب را سریعاً با شماره تلفن: ۱۵۴۰ در میان بگذارند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *