×

دعوت فرماندار پاوه از نخبگان برای حضور در ثبت‌نام انتخابات در فرصت باقی‌مانده

  • کد نوشته: 23248
  • ۱۴۰۲-۰۵-۲۲
  • 125 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار پاوه با یادآوری اینکه امروز آخرین فرصت برای پیش ثبت‌نام در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است از نخبگان و توانمندان خواست که اگر شرایط خدمت به مردم را دارند در فرصت باقی مانده(تا ساعت ۱۸ امروز) برای پیش ثبت‌نام انتخابات اقدام کنند.
    دعوت فرماندار پاوه از نخبگان برای حضور در ثبت‌نام انتخابات در فرصت باقی‌مانده
  • به گزارش آوای باینگان، علی‌رضا حیدری فرماندار پاوه امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به فرارسیدن سالروز شکست حصر پاوه، از تلاش برای برگزاری مراسمی در شأن این روز در شهرستان سخن گفت.

    وی اظهار کرد: ۲۶ مرداد پاوه سالروز شکست حصر این شهرستان بعد از پیام بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران(ره) است که برای مردم پاوه و ایران این روز دو حماسه و دو روز به یادماندنی را به ثبت رساند؛ حماسه آزادسازی پاوه و آزادسازی آزادگان از زندان‌های عراق بکه با دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل افسران عراق، ایستادگی و مقاومت ملت ایران را به منصه ظهور گذاشتند.

    فرماندار پاوه با یادآوری اینکه امروز آخرین فرصت برای پیش ثبت‌نام در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است از نخبگان و توانمندان خواست که اگر شرایط خدمت به مردم را دارند در فرصت باقی مانده(تا ساعت ۱۸ امروز) برای پیش ثبت‌نام انتخابات اقدام کنند.

    وی خاطرنشان کرد: مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت چهار راهبرد مهم رهبر معظم انقلاب برای انتخابات است که اگر همه ما بتوانیم به عنوان مدیران این ۴ راهبرد را به درستی انجام دهیم بهترین و سالم ترین انتخابات را خواهیم داشت.

    فرماندار پاوه گفت: دشمن به دنبال کمرنگ کردن مشارکت در انتخابات است که ان شاءالله با یاری مردم، دشمن یک بار دیگر یاس و ناامیدی را با حضور مردم خواهند چشید.

    وی اظهار کرد: هیچ برنامه‌ای نمی‌تواند مردم را از نظام و انقلاب جدا کند و توطئه‌های دشمنان بر ملت، بدون تاثیر خواهد بود و مردم عزیز این توطئه‌ها را با حضور خود خنثی خواهند کرد.

     وی اشاره‌ای هم به فرارسیدن هفته دولت در اول شهریورماه داشت و گفت: در هفته دولت هم برنامه‌ریزی برای هرچه بهتر مراسمات با ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌ها مد نظر باشد که هر اداره‌ای در راستای وظایف خود عملکرد و فعالیت‌های یک‌ساله را از طریق فضای مجازی به اطلاع مردم برسانند.
     
    حیدری با اشاره به برگزاری دوره کارگاه آموزشی خبرنویسی برای روابط عمومی‌ها، گفت: عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه فعالیت خود از طریق روابط عمومی‌ها به اطلاع مردم برسد که مردم از فعالیت‌های آن سازمان و نهاد اطلاع داشته باشند. روابط عمومی‌ها باید توسط مدیران تقویت شوند.

    گفتنی است، در پایان این جلسه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، از خبرنگاران شهرستان تجلیل به عمل آمد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *