×

دولت های اسلامی در عمل برای دفاع از فلسطین اقدامی نمی کنند

  • کد نوشته: 16791
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۵
  • 537 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: امام جمعه پاوه گفت: بیش از ۵۰ حکومت اسلامی در دنیا وجود دارد که به غیر از ایران اسلامی و تا حدودی کشور قطر، هیچ کدام از دولت ها برای رهایی و آزادی ملت فلسطین اقدامی شایسته و عملی انجام نمی دهند و دفاع از ملت فلسطین فقط در حد شعار باقی مانده است.
    دولت های اسلامی در عمل برای دفاع از فلسطین اقدامی نمی کنند
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، ماموستا ملاقادر قادری در خطبه های نماز جمعه این هفته پاوه که با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، افزود: بیش از ۷۰ سال است مردم فلسطین در محاصره  و تحت ظلم صهیونیست ها هستند و تلفات جانی و مالی می دهند و اگر اقدامی از سوی دولت های اسلامی صورت نگیرد باز به نتیجه نخواهیم رسید.

    وی ادامه داد: آمریکا و استکبار جهانی برای پیروزی کفر بر مسلمانان و به ویژه حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده و نخواهند کرد.

    امام جمعه پاوه اظهار داشت: حرکت در مسیر رسول گرامی اسلام (ص) و انبیا ، آسان است و لازمه آن تفکر و تعقل است.


    ماموستا قادری اضافه کرد: جایگاه مسجد و دین خدا در هیچ شرایطی نباید فراموش شود و مساجد در طول ۴۲ سال گذشته در کشور ما، عامل حفاظت و پاسداری از دین و انقلاب و پشتیبانی از نظام بوده اند.

    وی ادامه داد: نباید به بهانه حضور مردم در انتخابات، ارزش های دینی و اسلامی و انقلابی و اجتماعی در کشور کمرنگ شود و مسوولان باید در هر حال مقابل دین اسلام پاسخگو باشند.

    خطیب جمعه پاوه با بیان اینکه تبلیغ (زبان) ، قدم و قلم سه عامل و شیوه اصلی برای یاری رساندن به دین خدا هستند تصریح کرد: هر چند ماه مبارک رمضان تمام شد اما مسوولیت دینی و ادای فرایض و واجبات هنوز تمام نشده است و باید دغدغه بیشتری داشته باشیم.

    ماموستا ملاقادر قادری بیان داشت: خوشبختانه امسال آداب و جایگاه رفیع ماه رمضان در پاوه به خوبی حفظ شد و بیش از ۹۰ درصد مردم پایبند به ارزشهای دینی بودند که این بیانگر فرهنگ والا و دین مداری مردم شهرستان و منطقه است

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *