×

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و مذاهب با ماموستا ملاقادر قادری

  • کد نوشته: 18526
  • ۱۴۰۰-۰۸-۰۷
  • 422 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: به مناسبت هفته وحدت دکتر عبدالسلام کریمی مشاور رییس جمهور در امور اقوام و مذاهب کشور با ماموستا حاج ملا قادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه دیدار کرد.
    دیدار مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و مذاهب با ماموستا ملاقادر قادری
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرگزاری تقریب، به مناسبت هفته وحدت دکتر عبدالسلام کریمی مشاور رییس جمهور در امور اقوام و مذاهب کشور با ماموستا حاج ملا قادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه دیدار کرد.

    در این دیدار که در بیت امام جمعه پاوه صورت گرفت مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و مذاهب کشور با تبریک میلاد پیامبر اعظم و هفته وحدت گفت: اینجانب حامل پیام  تبریک رئیس جمهور به مناسب هفته وحدت برای حضرتعالی و تمام اقوام و مذاهب در کشور عزیزمان ایران هستم. جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهور نگاه ویژه ای به بحث اقوام و مذاهب دارند.

     کریمی افزود: در این زمینه و با توجه به مسئولیتی که به بنده محول شده است تلاش خواهم کرد نقطه نظرات اقوام و مذاهب را جهت پیشبرد اهداف دولت به رییس جمهور منتقل کنم. برای این امر دیدار با بزرگان قومی و دینی مختلف را در دستور کار خود قرار داده‌ام و برای تحقق این موضوع به نحوی شایسته به تمام  کشور حتی دور افتاده ترین نقاط سفر می کنم و به دیدار هموطنانمان خواهم رفت. 

    حاج ملا قادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه که خود از شخصیت‌های وحدت آفرین و تقربیی منطقه محسوب می شود در این دیدار ضمن تبریک به دکتر عبدالسلام کریمی برای انتصاب ایشان به عنوان مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و مذاهب کشور برای این انتخاب نیز از رئیس جمهور تشکر کرد.

    امام جمعه شهرستان پاوه با اشاره به تنگناهای معیشتی مردم گفت: مشکلات جامعه را دریابید و تلاش کنید جامعه در حال حرکت به سمت امید و به نتیجه رسیدن برنامه های دولت باشد.

    ماموستا حاج ملا قادر قادری افزود: با مردم، نمایندگان، بزرگان و علمای مذاهب مختلف در اقصی نقاط کشور از کرمانشاه و کردستان تا بلوچستان و جنوب خراسان و ترکمن ها ارتباط داشته باشید و نقطه نظرات ایشان را به دولت و رئیس جمهور انتقال بدهید و از راهکارها و نقطه نظرات اقوام و مذاهب برای پیشرفت جامعه بهره ببرید.

    امام جمعه شهرستان پاوه افزود: خواست و پیام ما این است که شما محکم و با قامتی راسخ برای پیشبرد برنامه های عدالت محور دولت رییس جمهور محترم جناب آقای رئیسی همراه ایشان باشید.

    منبع: خبرگزاری تقریب

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *