×

راه‌اندازی ۲ پایگاه فوریت‌های پزشکی در پاوه در دستور کار است

  • کد نوشته: 18107
  • ۱۴۰۰-۰۷-۰۶
  • 337 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه گفت: با توجه به وضعیت جغرافیایی شهر پاوه و ترافیک سنگین و مستمر در این شهر راه‌اندازی ۲ پایگاه فوریت‌های پزشکی در این شهر ضروری و در دستور کار است که امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسد.
    راه‌اندازی ۲ پایگاه فوریت‌های پزشکی در پاوه در دستور کار است
  • به گزارش آوای باینگان، دکتر «فاروق سلیمی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: تلاش های زیادی از سالیان گذشته تاکنون در خصوص اضافه کردن یک کد فعال دیگر به شهر پاوه انجام شده که نتیجه آن قول مساعد در خصوص احداث پایگاه جدید در ضلع غربی پاوه است که امیدواریم روند ساخت این پروژه که در اختیار مجمع خیرین سلامت استان است با سرعت بیشتری انجام شود.

    وی ادامه داد: ساخت یک پایگاه دیگر در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه زمین مورد نظر آن توسط اداره ورزش و جوانان اهدا شده و خاکبرداری و تسطیح نیز به پایان رسیده و مکاتبات لازم با دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداری پاوه در خصوص شروع بکار ساخت پروژه صورت گرفته است.

    او گفت: با بهره برداری از این پایگاه مشکلات حوزه پیش بیمارستانی شهر پاوه تا حدود زیادی مرتفع خواهد شد و زمان رسیدن به محل حادثه بشدت کاهش پیدا خواهد کرد.

    مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه اظهار داشت: این شهرستان بعد از مرکز استان با پنج پایگاه فوریت های پزشکی دارای بیشترین تعداد پایگاه و پرسنل در سطح استان است.

    سلیمی اضافه کرد: علاوه بر آمبولانس های این پایگاه، ۲ دستگاه آمبولانس آماده به کار دیگر نیز وجود دارند که در مواقع ضروری و بحران آماده ارائه خدمت هستند.

    وی یادآور شد: آمبولانس های فوریت‌های پزشکی شهرستان پاوه نیز با همت خیرین و شبکه بهداشت در سال گذشته به تجهیزات استاندارد مجهز شده اند و آمادگی کامل را برای ارائه خدمت به بیماران اورژانسی در بهترین سطح ممکن دارد.

    مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه ادامه داد: در ۶ ماهه سپری شده از سال جاری هزار و ۲۴ ماموریت اورژانسی دارای بیمار در سطح شهرستان داشتیم که خوشبختانه سطح رضایت همشهریان از خدمات ۱۱۵ در سطحی مناسب قرار دارد.

    سلیمی افزود: به منظور تامین نیروی مورد نیاز فوریتهای پزشکی شهرستان و درجهت اجرای قانون بهره وری، در سال گذشته ۱۹ نفر از دانش اموختگان فوریتهای پزشکی که بیشتر آنها بومی شهرستان هستند جذب و بکارگیری شده اند.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *