×

راه ارتباطی و برق ۶۳ روستای ثلاث باباجانی همچنان قطع است

  • کد نوشته: 19440
  • ۱۴۰۰-۱۰-۳۰
  • 230 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی با بیان اینکه از ۱۲۰روستای دارای قطعی، برق ۲۷ روستا هنوز وصل نشده است، گفت: از راه ۲۰۹ روستای شهرستان، راه ارتباطی ۳۶روستا نیز بازگشایی نشده است.
    راه ارتباطی و برق ۶۳ روستای ثلاث باباجانی همچنان قطع است
  • به گزارش آوای باینگان، «یدالله شکری» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: راه دسترسی تازه آباد به ازگله بازگشایی شده است اما متاسفانه در ۲ نطقه به دلیل کولاک باعث مشکلات تردد شده است.

    وی ادامه داد: در محور ازگله تا محدوده «مله کرمینه» برف روبی و بازگشایی شده و هفت روستای مجتمع امام علی (ع) باقی مانده که عملیات بازگشایی آنها درحال انجام است.

    فرماندار ثلاث باباجانی اضافه کرد: طول راه های شهرستان ۶۳۴ کیلومتر است و تمام جاده ها و راه های ارتباطی شهرستان به طور کامل برف گیر شده و کولاک و دمای هوا باعث شده در ساعات شب تردد در قسمت هایی از محورها، با زنجیر چرخ امکان پذیر باشد.

    شکری اظهار داشت: در بارش اخیر در کل محورهای شهرستان ثلاث باباجانی شاهد بارش نعمت برف بودیم و با امکانات شهرستان در ‌ساعت اولیه، عملیات برفروبی توسط راهداران شهرستان آغاز شد که به دلیل پراکندگی و تعداد بالای روستاها، سرمای هوا و وقوع کولاک ، عملیات برفروبی با تاخیر مواجه شده است.

    وی اصافه کرد: تمام امکانات شهرستان برای خدمات رسانی و کمک به مردم بسیج شده است و از روز گذشته تعدادی ماشبن آلات برف روبی از دیگر مناطق به ماشین آلات راهداری اضافه شده است.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *