×

رفع کدورت آب جوانرود و ریژاو

  • کد نوشته: 25826
  • ۱۴۰۲-۱۱-۲۸
  • 137 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: به علت بارش شدید باران برخی منابع تامین آب در شهر‌های جوانرود و ریژاو دچار کدورت شده بود که اکنون برطرف شده است.
    رفع کدورت آب جوانرود و ریژاو
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رضا داوودی با اشاره به بارش شدید بارانی که طی روز‌های اخیر داشتیم، گفت: این بارش شدید باعث شد چشمه کاوات به عنوان یکی از منابع تامین آب شهر جوانرود دچار کدورت شده و برای مدت کوتاهی از مدار خارج شود.

    وی افزود: با توجه به اینکه در شهر جوانرود، علاوه بر چشمه کاوات چند حلقه چاه نیز در اختیار داریم، مشکل چندانی برای تامین آب مردم رخ نداد.

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر کدورت چشمه کاوات مرتفع شده، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکلی برای تامین آب جوانرود وجود ندارد.

    داوودی از وقوع مشکل مشابه در منبع تامین آب شهر ریژاو شهرستان دالاهو نیز خبر داد و یادآور شد: در این منطقه نیز بلافاصله تصفیه‌خانه اضطراری وارد مدار و مشکل برطرف شد.

    به گفته وی، در سایر شهر‌های استان هیچ مشکلی از نظر کدورت و تامین آب نداشتیم.

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه همچنین از ورود آب شدید باران به منهول‌های فاضلاب در کرمانشاه نیز خبر داد و گفت: این امر باعث شد در برخی نقاط شهر کرمانشاه پس زدگی فاضلاب را داشته باشیم که بلافاصله اکیپ‌های شرکت آب و فاضلاب برای برطرف کردن مشکل پای کار آمدند.

    داوودی افزود: در سایر نقاط استان مشکل پس‌زدگی فاضلاب گزارش نشده و چنانچه مواردی رخ داده، جزیی بوده است.

    منبع: صداوسیما

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *