×

رفع ۱۰ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی شهرستان جوانرود

  • کد نوشته: 23604
  • ۱۴۰۲-۰۷-۲۶
  • 157 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جوانرود گفت: طی ۶ ماهه سال‌جاری، ۱۰ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی شهرستان جوانرود ایمن سازی شده است.
    رفع ۱۰ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی شهرستان جوانرود
  • به گزارش آوای باینگان، فلاح رستمی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جوانرود گفت: طی ۶ ماهه سال‌جاری، ۱۰ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی شهرستان جوانرود ایمن سازی شده است.

    فلاح رستمی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جوانرود گفت: طی ۶ ماهه سال‌جاری، ۱۰ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی شهرستان جوانرود ایمن سازی شده است.

    وی در ادامه افزود: طی ۳ سال اخیر، ۳۴ نقطه پرحادثه در محورهای شهرستان جوانرود رفع شده که با توجه به بافت جغرافیایی شهرستان جوانرود و قرارگیری این شهرستان در منطقه کوهستانی و پر پیچ و خم، رفع نقاط پرحادثه با سختی‌هایی روبرو است.

    رستمی درباره دیگر اقدامات انجام شده در حوزه شهرستان جوانرود گفت: تسطیح، تیغه زنی و شانه‌سازی ۴۵۰ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی همچنین لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی با استفاده از آسفالت سرد به میزان ۳۰۰ تن انجام شده است. 

    وی افزود: تعمیر ۷ دستگاه آب رو در محور راه روستایی سیاران به نهراب و جوانرود به ثلاث باباجانی، تعریض ۲ دستگاه آب رو مسیر جوانرودبه سه‌راه بیاشوش با استفاده از باکس بتنی، تعریض یک دستگاه پل دهانه ۲ متری به طول ۴ متر و تعریض یک دستگاه پل دهانه ۲ متری با استفاده از باکس بتنی ۲ در ۲ از دو طرف به طول ۲ متر از اقدامات انجام شده در نیمه نخست سال‌جاری در خصوص ابنیه راه‌ها است.

    رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جوانرود اظهار کرد: حذف قوس پر حادثه فاقد دید محور جوانرود به ثلاث باباجانی با هرس درخت‌های حاشیه راه، شانه سازی و نصب نیوجرسی، نصب ۶۴ عدد نیوجرسی ۴ متری در نقاط پرتگاهی محور جوانرود به سه‌راهی بیاشوش، نصب بیش از ۱۰۰ عدد علائم جاده‌ای شامل؛ راهنمایی، اخطاری و… در حوزه راه‌های شهرستان، اجرای ۵۲ کیلومتر خط‌کشی و تعریض محور جوانرود به سه‌راه بیاشوش به عرض ۱۰ متر و طول ۵۷۰ متر با اجرای بستر، اجرای راکفیل، اجرای سه لایه اساس با تراکم ۱۰۰ درصد، از اقدامات صورت گرفته در حوزه ایمنی محورهای مواصلاتی شهرستان جوانرود است.

    فلاح رستمی در پایان افزود: ۴۰ کیلومتر از محورهای فرعی و رستایی تسطیح و تیغه زنی شده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *