×

روانسر یکی از مقصدهای مهم گردشگری در استان کرمانشاه است

  • کد نوشته: 19950
  • ۱۴۰۱-۰۱-۰۱
  • 462 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار روانسر نیز گفت: این شهرستان با داشتن جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی و پتانسیل های موجود و ظرفیت های مناسب، یکی از مقصدهای مهم گردشگری در استان کرمانشاه است.
    روانسر یکی از مقصدهای مهم گردشگری در استان کرمانشاه است
  • به گزارش آوای باینگان، “سعدی مصطفی زاده ” اضافه کرد: برنامه ریزی برای خدمات دهی به مسافران و معرفی توانمندی های شهرستان انجام شده و ادارات مرتبط نیز از آمادگی کاملی در این زمینه برخوردار هستند.

    وی اظهار داشت: به منظور ایجاد هماهنگی و انسجام در ارایه ی خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران و گردشگران، مسوولان کمیته های ۱۰ گانه خدمات سفر در شهرستان روانسر، نسبت به برنامه ریزی، سازماندهی و نظارت بر انجام فعالیت های سفر اقدام کنند.

    شهردار روانسر نیز گفت: با توجه به فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت، شهرداری روانسر تلاش دارد با بهره‌گیری از تمامی توان و ظرفیت‌ها در ایام نوروز سال ۱۴۰۱به شهر جلوه خاصی دهد.

    ” فرهاد تاب زر” افزود: مدیریت شهری برای آسایش مسافران نوروزی و زیبایی شهر اقداماتی را با تلاش بی‌وقفه تمام کارکنان و کارگران شهرداری از ۱۰ روز گذشته آغاز کرده تا بتواند رضایت شهروندان و مسافران را  جلب نماید.

    وی اظهار داشت: خط کشی معابر، ترمیم نوارهای حفاری، شستشوی معابر، رنگ آمیزی جداول معابر و محدوده سراب، کاشت گل و گیاه بهاری و راه اندازی سفره هفت سین در سراب روانسر  از جمله مهمترین برنامه‌های  انجام شده است.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *