×

روزانه ۷۰ خانوار مهمان در مدارس شهرستان پاوه اسکان می یابند

  • کد نوشته: 19979
  • ۱۴۰۱-۰۱-۰۷
  • 374 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه گزارشی از فعالیتهای انجام شده توسط ستاد اسکان و خدمات شهرستان را ارائه کرد.
    روزانه ۷۰ خانوار مهمان در مدارس شهرستان پاوه اسکان می یابند
  • به گزارش آوای باینگان ؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه در این خصوص گفت: علیرغم اعلام فرمانداری شهرستان در جلسه ی خدمات سفرهای نوروزی مورخ ۱۵/۱۲/۱۴۰۰ مبنی بر عدم مسئولیت آموزش و پرورش شهرستان پاوه در زمینه ی اسکان نوروزی مسافران و واگذاری این امر به اداره ی میراث فرهنگی و ایرانگردی ،این مدیریت اقدام به آماده سازی تعداد ۷ باب از بهترین مدارس و فضاهای آموزشی خود در  سطح شهر در راستای اسکان مسافران نوروزی نمود.

    فتاحی اظهار داشت : هر کدام از این مدارس دارای ۱۰ اتاق اسکان می باشند و اضافه بر اینها سالنها و نمازخانه ها هم آماده شده است.

    سعدی فتاحی افزود: در طول شبانه روز بیش از  70 خانوار از اول نوروز اسکان داده شده اند و ۱۵ نفر از پرسنل اداری هم امورات مراکز اسکان و راهنمایی مسافران را عهده دار هستند.

    مدیر آموزش و پرورش ادامه داد: مدرسه ی ۱۲ فروردین واقع در سه راهی  دوریسان به عنوان ستاد مرکزی اسکان در نظر گرفته شده است و در حال فعالیت می باشد.

    وی همچنین گفت: بنر ها و تراکت هایی جهت راهنمایی مسافرین در ورودی ها و محلهای اسکان نصب گردیده است و نیز نقشه ی راه و محلهای اسکان برای استفاده ی مسافران تهیه و چاپ گردیده است.

    فتاحی تعرفه ی استفاده از امکانات اسکان شهرستان را مطابق با ابلاغ اداره کل آموزش و پرورش (۴۰ هزار تومان برای فرهنگیان و ۱۲۰ هزار تومان برای افراد غیر فرهنگی) اعلام کرد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *