×

زردویی اولین مقصد سفر کاری مدیران پاوه در سال ۱۴۰۳

  • کد نوشته: 26363
  • ۱۴۰۳-۰۱-۳۰
  • 95 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار پاوه به همراه جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان پاوه در راستای بررسی و حل مشکلات مردم در روستای زردویی بخش باینگان حضور یافت و در نشستی با مردم این روستا از نزدیک پیگیر حل مشکلات این روستا شدند.
    زردویی اولین مقصد سفر کاری مدیران پاوه در سال ۱۴۰۳
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان، فرماندار شهرستان پاوه به همراه معاون سیاسی فرمانداری ، بخشدار باینگان و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان با حضور در روستای زردویی مسایل و مشکلات این روستا را بررسی کردند.

    فرماندار پاوه در جمع اهالی روستای زردویی با بیان اینکه خوشبختانه اکثر مشکلات روستای زردویی که از قبل درگیر آن بودند برطرف شده است گفت: خداوند را شاکریم که این روستا از نظر امکانات زیربنایی و زیر ساختی اعم از گارکشی،آب،برق،جاده آسفالت و … کمبودی ندارد و اگر هم  مشکلات جزئی باقی مانده باشد انشاءالله از طریق مراجع بالاتر و اختصاص اعتبار و همچنین کمک مردم برطرف خواهد شد.

    حیدری ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت بالای مردم این روستا، افزود: برای عمران و آبادانی روستای زردویی در دو سال گذشته بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری برای اجرای پروژه‌های عمرانی هزینه شده است.

    وی تاکید کرد :باتوجه به اینکه امسال سال جهش تولید با مشارکت مردم نام گذاری شده باید بتوانیم این موضوع را به خوبی جهت دهی و با کمک مردم برای تحقق آن تلاش کنیم.

    فرماندار پاوه اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در شهرستان تلاش داریم بازدید از روستاها به صورت مستمر ادامه داشته باشد و در هر روستایی که بازدید انجام می شود ، مصوباتی برای رفع مشکلات اتخاذ خواهد شد و هر چند ماه یک بار گزارش پیشرفت کار را از بخشداری مربوطه استعلام خواهیم گرفت.

    گفتنی است بازنگری طرح هادی و توجه ویژه به بافت با ارزش روستا،ایمن سازی جاده دسترسی به روستا، تقویت آنتن دهی شبکه تلفن همراه ،تسطیح و تیغه زنی راههای عشایری و برق رسانی به جاده دربند از جمله مواردی بود که برای عمران هر چه بیشتر روستای زردویی مصوب شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *