×

زنگ مهر و مقاومت در مدارس منطقه باینگان نواخته شد

  • کد نوشته: 23450
  • ۱۴۰۲-۰۷-۰۱
  • 212 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: همزمان با سراسر کشور و در طلیعه بهار تعلیم و تربیت زنگ مهر و مقاومت در مدارس منطقه باینگان نواخته شد
    زنگ مهر و مقاومت در مدارس منطقه باینگان نواخته شد
  • به گزارش خبرنگار آوای باینگان، همزمان با سراسر کشور و در طلیعه بهار تعلیم و تربیت، زنگ مهر و مقاومت، صبح روز شنبه، یکم مهرماه جاری با حضور اعضای شورای اموزش و پرورش و شورای اداری منطقه، فرماندهان نظامی و انتظامی، نمایندگان اولیا و دانش آموزان، در دبیرستان شبانه روزی حضرت رقیه(س) نواخته شد.

    علی صدیقی نیا رئیس این اداره در سخنانی ضمن گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی، تقارن این روزها با ماه مبارک ربیع الاول را اتفاقی مبارک دانسته و افزود: آغاز فصل دانش، مقارن است با درس مقاومت و ایثار و فرصتی مغتنم برای نوجوانان و دانش آموزان عزیزمان، تا با رادمردی های دلاوران در دفاع از کیان ایران اسلامی بیشتر و بهتر آشنا شوند.

    وی افزود: با عنایت به رویکرد تربیتی وزارت آموزش و پرورش و در راستای منویات مدیرکل محترم، امسال در تمامی مدارس سطح منطقه، یادواره شهدا با محوریت شهدای دانش آموز، فرهنگی و بومی منطقه برگزار می گردد.

    صدیقی نیا در ادامه گریزی به پروژه مهر سال جاری زده و گفت: خوشبختانه با مساعدت تمامی همکاران و ساماندهی مناسب در ابتدای سال، هم اینک کلاس بدون معلم و همکار بدون کلاس درس در سطح منطقه نداریم.

    دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه باینگان، در پایان ضمن تقدیر از تمامی عزیزلتی که به هر نحو کمک حال و یاور اموزش و پرورش در اجرای برنامه های جاری این نهاد هستند، موفقیت نظام تعلیم و تربیت را مرهون تعامل فعال برون سازمانی، انسجام درون سازمانی و استفاده از ظرفیت های قانونی در مسائل اجتماعی و فرهنگی همچون نهاد انجمن اولیا و مربیان است.

    در خاتمه این مراسم، زنگ مهر و مقاومت توسط محمدهادی زامیاد بخشدار و رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه باینگان نواخته شده و دانش اموزان برای آغاز سالی پربار به سمت کلاس های درس روان شدند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *