×

زیرساخت‌های ارتباطی منطقه اورامانات نیازمند توسعه است

  • کد نوشته: 15334
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۰
  • 300 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت های ارتباطات و فناوری اطلاعات در نقاط روستایی شهرستان‌های منطقه اورامانات نیازمند تقویت و توسعه است.
    زیرساخت‌های ارتباطی منطقه اورامانات نیازمند توسعه است
  • به گزارش پایگاه خبری آوای باینگان به نقل از ایرنا، «آرش لهونی» روز شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات ارتباطات و فناوری اطلاعات منطقه اورامانات در سرسرای اجتماعات فرمانداری روانسر افزود: تقویت این زیر ساخت‌ها برای توسعه روستاها بسیار مهم و اساسی است.

    وی تصریح کرد: کارهای خوبی در این زمینه صورت گرفته اما شاهد افزایش مستمر استفاده مردم از ارتباطات و فناوری اطلاعات هستیم و نیاز است که امکانات مورد نیاز در اختیار مردم قرار گیرد.

    عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با توجه به سرعت روز افزون و شتابان ارتباطات در دنیا نیاز است تا در تقویت زیر ساخت‌ها برای بهره مندی مردم به ویژه روستائیان برنامه ریزی شود.

    لهونی تاکید کرد: حل مشکلات شبکه شاد یک ضرورت است و باید در اولویت  مدیران باشد.

    «سعدی مصطفی‌زاده» فرماندار شهرستان روانسر نیز در این جلسه گفت: ۲۴ روستای این شهرستان با مشکل آنتن دهی تلفن و اینترنت مواجه هستند که این مهم دغدغه جدی والدین به ویژه برای استفاده از شبکه شاد است.

    مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه نیز در ادامه این جلسه گفت: در یک سال گذشته ۸۲ ساید جدید مخابراتی در اورامانات راه‌اندازی شده است.

    «مسیب قبادیان» افزود: در کل منطقه اورامانات ۳۲ سایت GSM روستایی داریم که ارتقای پنج سایت آنها به نسل سه در دست اقدام است.

    وی اضافه کرد: با  ارتقا ۲۷ سایت GSM  دیگر به نسل ۳ و ۴ ، بیش از ۹۵ درصد روستاهای منطقه اورامانات دارای پوشش ارتباطی خواهند شد.

    مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه با بیان اینکه ایجاد هفت سایت جدید در منطقه اورامانات در دستور کار است ادامه داد: برای توسعه ارتباطات روستایی نیازمند ایجاد ۱۰ سایت دیگر هستیم.

    «مجید یزدان‌پناه» مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز گفت: در حال حاضر ۸۰ درصد دانش آموزان شهرستان های منطقه اورامانات به شبکه شاد متصل هستند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *