×

سرانه اعتبار عمرانی ثلاث‌باباجانی بیش از پنج میلیون تومان است

  • کد نوشته: 19143
  • ۱۴۰۰-۱۰-۰۲
  • 260 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار شهرستان ثلاث‌باباجانی گفت: با توجه به جمعیت ۳۶ هزار نفری این شهرستان، سرانه اعتبار عمرانی هر نفر در ثلاث باباجانی امسال بیش از پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.
    سرانه اعتبار عمرانی ثلاث‌باباجانی بیش از پنج میلیون تومان است
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا ، «یدالله شکری» در پنجمین نشست رسانه ای با فعالان مدنی و اصحاب رسانه شهرستان ثلاث باباجانی در سال جاری، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۹۵ میلیارد تومان اعتبار از منابع استانی، نفت و گاز و ملی به این شهرستان اختصاص یافته که موافقت نامه ها نیز مبادله شده است.

    وی ادامه داد: پیمانکار پروژه تکمیل بیمارستان ثلاث باباجانی ، مستقر و تجهیز کارگاه را انجام داده اما شاهد فعالیت ملموسی نیستیم و باید پروژه شتاب بیشتری بگیرد.

    بیمارستان اصلی شهرستان ثلاث باباجانی ۳۲ تختخوابی است و با زیربنای ۲ هزار و ٨۰۰ مترمربع عملیات اجرایی آن از سال ۹۰ آغاز شده که تاکنون بیش از ٨۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

    شکری با بیان اینکه وضعیت فعلی آب شرب برای مردم دیگر قابل قبول نیست و آب و فاضلاب می بایست موضوع را تسریع و حل و فصل نماید اضافه کرد: ما دنبال حفر چاه آب شرب در شهر تازه آباد نیستیم،  بلکه آب شرب شهر باید از سد آزادی تامین شود.

    او گفت: تمامی مدیران و مسوولان در مقابل مردم وظیفه داریم و بایستی با رویکرد توسعه شهرستان برنامه های خود را تدوین کنیم و در این راستا هیچ قصوری از مدیران پذیرفتنی نیست.

    فرماندار ثلاث باباجانی در ادامه همچنین با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات از سوی اصناف به ویژه خبای ها، افزود: با خبازانی که به منظور خروج از کشور، نان را غیر مجاز به مرز شیخ صله ارسال نمایند، برخورد قانونی می شود.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *