×

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان روانسر معارفه شد

  • کد نوشته: 23240
  • ۱۴۰۲-۰۵-۱۹
  • 147 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: با حضور معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، آئین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان روانسر برگزار شد.
    سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان روانسر معارفه شد
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، با حضور تیموری معاون فرهنگی و رسانه ای و صادقی رئیس امور اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه آئین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان روانسر در فرمانداری برگزار گردید.

    در این جلسه شهسواری معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان روانسر ضمن تشکر از زحمات هدایت محمودی رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان روانسر بر استمرار حمایت های فرمانداری از حوزه فرهنگ و هنر تاکید نمود و از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستند که نسبت به تامین نیروی انسانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان روانسر اهتمام جدی و لازم را داشته باشند.

    در ادامه جلسه تیموری معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تشکر از حمایت های فرماندار محترم خواستار اختصاص اعتبار عمرانی مناسب در کمیته برنامه ریزی شهرستان روانسر جهت تعمیر و تجهیز مجتمع فرهنگی هنری توحید روانسر و سالن اجتماعات آن شدند.

    در پایان جلسه با اهدای لوح سپاس از زحمات هدایت محمودی تقدیر و حسین شیخمرادی بعنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان روانسر معارفه شدند.

    تیموری و هیات همراه با حضور در دفتر حاجی ماموسا سید محمد محمدی امام جمعه روانسر ضمن عرض تبریک تشرف ایشان به حج تمتع از زحمات و خدماتشان در کسوت امامت جمعه و ریاست شورای فرهنگ عمومی شهرستان تقدیر و تشکر نمودند.

    امام‌ جمعه روانسر از نگاه تقریبی مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تشکر و خواستار توجه بیشتر اداره کل در حوزه اعتبارات فرهنگی به اورامانات به ویژه شهرستان روانسر شدند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *