×

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جوانرود معارفه شد

  • کد نوشته: 22916
  • ۱۴۰۲-۰۳-۲۰
  • 189 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان جوانرود در استان کرمانشاه معارفه شد.
    سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جوانرود معارفه شد
  • به گزارش آوای باینگان، روز شنبه ۲۰ مردادماه با حضور معاون توسعه مدیریت اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان و فرماندار جوانرود، عبدالباسط رستمی به عنوان سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان جوانرود معارفه شد.

    حمیدرضا کرمی معاون توسعه مدیریت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، در این جلسه اظهار کرد: مدیر جدید میراث‌فرهنگی شهرستان با رویکرد چابک سازی و حفظ فرایند مدیریتی برای پیشبرد امورات محوله منصوب شده است.

    معاون توسعه مدیریت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه با تاکید بر اینکه مسأله میراث‌فرهنگی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: امیدواریم با توجه به ظرفیت‌های شهرستان و داشته‌های فرهنگی و گردشگری انتظار می‌رود با یک برنامه‌ریزی مناسب شاهد تحول در شهرستان باشیم.

    او ادامه داد: مدیر جدید شهرستان با فعال سازی همه ظرفیت‌هایی که بتواند برای شهرستان ارزش افزوده ایجاد کند و تعامل با فرمانداری و مدیریت شهرستان اقدامات موثری را برای توسعه شهرستان انجام دهد.

    کرمی تصریح کرد: فعال سازی بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری به عنوان کلیدی ترین موضوع  و محرک توسعه استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

    همچنین در این جلسه سعدی نقشبندی فرماندار جوانرود، با بیان اینکه شهرستان جوانرود در سال ۱۴۰۲ رتبه دوم استان در حوزه گردشگری پذیری را داشته است، اظهار کرد: انتظارات ما از مدیر جدید شهرستان بیشتر از  این است و مانوری که در حوزه گردشگری می‌دهند باید با جدیت و حمایت بیشتری در این حوزه فعال شوند.

    فرماندار جوانرود افزود: وقتی که مزیت گردشگری مورد نظر استاندار محترم است باید این حوزه به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

    او ادامه داد: در حال حاضر ۱۶ طرح سرمایه‌گذاری در شهرستان وجود دارد که امیدواریم با پیگیری جدی به بهره برداری برسند.

    نقشبندی با بیان اینکه باید افزایش جایگاه اداری شهرستان مورد توجه قرار گیرد، گفت: میراث‌فرهنگی برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، در روستاهایی که احتمال می‌رود میراث ارزشمندی وجود دارد باید با فعال سازی انجمن‌ها و استفاده از ظرفیت مردمی برای حفاظت از آن تلاش کرد.

    فرماندار جوانرود در خاتمه بر لزوم توسعه ارتباطات با دستگاه‌های ذی‌ربط و معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهرستان در فضاهای مختلف تاکید کرد.

    در پایان این جلسه از زحمات سیروس بهرامی مدیر سابق شهرستان جوانرود تقدیر و عبدالباسط رستمی به عنوان سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان جوانرود معارفه شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *