×

سقوط خودرو و غرق شدن مادر و کودک ۵ ساله در سد «داریان»

  • کد نوشته: 26322
  • ۱۴۰۳-۰۱-۱۵
  • 104 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار پاوه از سقوط یک دستگاه خودرو سواری به دریاچه سد داریان خبر داد و گفت: متاسفانه این حادثه منجر به مرگ مادر و کودک پنج ساله‌اش شد.
    سقوط خودرو و غرق شدن مادر و کودک ۵ ساله در سد «داریان»
  • به گزارش آوای باینگان، علیرضا حیدری، با بیان اینکه این حادثه اواخر وقت دیشب (چهاردهم فروردین) رخ داد، افزود: در جریان این حادثه یک دستگاه خودرو سواری ۴۰۵ که سه سرنشین داشت در محدوده دریاچه سد داریان در شهرستان سروآباد که مرز مشترکی با پاوه دارد سقوط می‌کند که یک نفر از سرنشینان خودرو نجات پیدا کرده و دو نفر دیگر که مادر و پسر بچه‌ پنج ساله اش بوده، متاسفانه غرق می‌شوند.

    وی ادامه داد: در ساعات اولیه وقوع حادثه به همراه نیروهای امدادی و هلال احمر پاوه و غواص بهمن پرورش و همچنین فرماندار سروآباد پای کار بودیم و ابتدا خودرو و جسد مادر و پس از چند ساعت جست و جو جسد کودک پیدا شد.

    فرماندار پاوه با بیان اینکه اقدامات قانونی برای انتقال پیکر این افراد به پاوه صورت گرفته، خاطرنشان کرد: با تلاش‌ نیروهای امدادی و همچنین غواص توانمند بهمن پرورش، با وجود دشواری‌هایی که وجود داشت، اما پیکر حادثه دیدگان در زمان کوتاهی پیدا شد.

    حیدری با اشاره به اینکه در سنوات گذشته نیز دوباره شاهد تکرار چنین حادثه تلخی بوده‌ایم، به گردشگران توصیه کرد از نزدیک شدن به دریاچه سد داریان خودداری کنند.

    وی خاطرنشان کرد: این منطقه خصوصا در فصل بهار میزبان خیل عظیم گردشگران است که باید قبل از هرچیزی مسائل ایمنی را رعایت کنند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *