×

صدور ابلاغ رسمی شدن مرزهای شوشمی و شیخ صله

  • کد نوشته: 13739
  • ۱۳۹۸-۰۲-۱۸
  • 3244 بازدید
  • ۱ دیدگاه
  • آوای باینگان: معین استاندار کرمانشاه در اورامانات گفت: تلاشهای شبانه روزی ، موثر و تسهیل گرِ مهندس بازوند استاندار محترم کرمانشاه که اگر بسترسازی و رایزنی های ایشان نبود قطعا نتیجه فعلی به آسانی حاصل نمی شد .
    صدور ابلاغ رسمی شدن مرزهای شوشمی و شیخ صله
  • به گزارش آوای باینگان و به نقل از برنا معین استاندار کرمانشاه در اورامانات گفت: تلاشهای شبانه روزی ، موثر و تسهیل گرِ مهندس بازوند استاندار محترم کرمانشاه که اگر بسترسازی و رایزنی های ایشان نبود قطعا نتیجه فعلی به آسانی حاصل نمی شد .

    به گزارش خبرگزاری برنا درکرمانشاه، سید علاالدین حیدری مشاور و معین استاندار کرمانشاه در اورامانات گفت: مرزها فرصتهایی مغتنم در مسیر توسعه مناطق مرزی می باشند که معمولا در رشد اقتصادی و کاهش مهاجرت و در نتیجه امنیت پایدار مناطق مرزی تاثیر مستقیم و مثبتی دارند. مرزهای اورامانات نیز از این قاعده مستثنی نبوده و رونق مرزها مطالبه و آرزوی دیرین مردم شریف و مرزدار اورامانات بوده است .

    او ادامه داد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در سال ۹۲ این مطالبه و در واقع این ظرفیت توسعه آفرین مورد توجه دولت دکتر روحانی قرار گرفت و این تلاشها تا به امروز ادامه داشته است. دولت با سالها پیگیری، صرف صدها ساعت وقت سر میز مذاکره با طرف عراقی ، رایزنی های کلان و متعدد ، تبادل پروتکل ها و انعقاد تفاهم نامه های متعدد بنحوی که این موضوع در راس مذاکرات رئیس جمهور محترم و رایزنی های وزرای محترم خارجه و کشور بارها قرار گرفت ، تا به نتیجه برسد .

    حیدری گفت: نظر عدالت محور، محرومیت زدا و مثبت مقام معظم رهبری ، همراهی و همکاری موثر نیروهای نظامی انتظامی و امنیتی کشور در این مهم نقش آفرین و جای تقدیر ویژه دارد.

    معین استاندار کرمانشاه در اورامانات ابراز کرد: امروز که شاهد ابلاغ رسمی مبنی بر  رسمی شدن مرزهای شوشمی و شیخ صله هستیم و نیز در دستور کار بودن ساماندهی مرز سازان ، لازم میدانم تشکر ویژه ای داشته باشیم از تلاشهای شبانه روزی ، موثر و تسهیل گرِ  مهندس بازوند استاندار محترم کرمانشاه که اگر بسترسازی و رایزنی های ایشان نبود قطعا نتیجه فعلی به آسانی حاصل نمی شد .

    مردم شریف و قدرشناس اورامانات شاهد به نتیجه رسیدن مطالبه دیرین و مهمی در سایه همدلی دولت و گامهای راسخ استاندار محترم در این مسیر هستند که می تواند تحول بخش و توسعه آفرین اورامانات باشد .

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “صدور ابلاغ رسمی شدن مرزهای شوشمی و شیخ صله”

    1. مطالبتون واقعا عالیه. سپاس از شما
      لطفا به سایت ما هم سر بزنید
      تخفیفات استثنایی تمامی محصولات گیاهی و آرایشی در مقایسه با سایر فروشگاه و داروخانه ها در فروشگاه اینترنتی کیمیا فارمد (تمام قیمت ها پایین تر از قیمت مصرف کننده) کیمیا فارمد، دارو ، دارو گیاهی، کرچک، خراطین، داروخانه، آرایشی، بهداشتی
      @tkpholding اینستاگرام
      http://www.shop.tkpholding.com

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *