×

ضریب ۹۰ درصدی نفوذ گازرسانی در بخش روستایی پاوه

  • کد نوشته: 22282
  • ۱۴۰۱-۱۱-۲۹
  • 161 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه شهرستان پاوه ۵۶ روستا دارد که از این تعداد ۴۳ روستا دارای قابلیت گازرسانی است، گفت : هم‌اکنون ضریب نفوذ گازرسانی در بخش روستایی این شهرستان ۹۰ درصد است.
    ضریب ۹۰ درصدی نفوذ گازرسانی در بخش روستایی پاوه
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر حسینی سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه در مراسم افتتاح گازرسانی به ۶ روستای مرزی پاوه با حضور استاندار کرمانشاه گفت : این شهرستان با مجموع ۲۴ هزار و ۸٠٠ مشترک، یک شهرک صنعتی، یک جایگاه CNG و ۸۴ واحد صنعتی و تولیدی برخوردار از گاز دارد و ضریب نفوذ گاز در بخش شهری آن ۱۰۰ درصد است.

    وی با بیان اینکه به برکت نظام اسلامی منحصردبفردترین روش گازرسانی در دنیا را داریم، افزود: طرح گازرسانی به سه روستای دیگر شهرستان پاوه در دست اجراست که این ضریب به ۹۳/۵ درصد افزایش خواهد یافت.

    وی گفت: طرح گازرسانی به هشت روستای باقی مانده شهرستان پاوه نیز در دست مطالعه و طراحی است که با افتتاح آن‌ها ضریب نفوذ گاز بخش روستایی به ۱۰۰ درصد خواهد رسید و ان شاءالله سال آینده پاوه از نظر برخورداری از نعمت گاز شهرستان سبز اعلام خواهد شد.

    سرپرست شرکت گاز کرمانشاه با اشاره به سختی‌های بسیار زیاد گازرسانی به مناطق کوهستانی پاوه ادامه داد: برای گازرسانی به این ۶ روستا ۵۰ کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده و بیش از نیمی از ۸۶۰ علمکی که برای این روستا‌ها نیاز بوده، نصب شده است.

    وی از مردم منطقه خواست نسبت به استفاده ایمن و درست از نعمت گاز و صرفه جویی در مصرف آن اهتمام داشته باشند و صرفه‌جویی در مصرف گاز هم هزینه‌های خانوار را کاهش می‌دهد و هم در تأمین پایدار گاز مؤثر است .

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *