×

عملیات اجرایی کنارگذر پاوه با حضور استاندار کرمانشاه آغاز شد

  • کد نوشته: 17706
  • ۱۴۰۰-۰۶-۱۱
  • 308 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: عملیات اجرایی کنارگذر شهر پاوه عصر پنجشنبه در مراسمی با حضور استاندار کرمانشاه، نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و محلی آغاز شد.
    عملیات اجرایی کنارگذر پاوه با حضور استاندار کرمانشاه آغاز شد
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، کنار گذر شهر پاوه در ۲ مرحله و از گردنه شمشیر تا محدوده روستاهای نسمه و خانقاه اجرایی و مرحله اول آن به طول هفت کیلومتر توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده انجام می شود.

    استاندار کرمانشاه در آیین آغاز این پروژه گفت: اعتبارات دولتی به صورت قطره چکانی اختصاص خواهد یافت و برای تسریع در اجرای پروژه باید از طریق ماده ۵۶ و ظرفیت بانک ها استفاده کنیم.

    «هوشنگ بازوند» افزود: استفاده از مشارکت بانکها در اجرای این پروژه دور از دسترس نیست چرا که پروژه های سدهواسان و جاده گیلانغرب به زله زرد از همین منوال انجام شده است.

    نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: کنارگذر از ضرورت های اصلی پاوه است که معضل ترافیک شهری و ترافیک ناشی از عبور کامیون های ترانزیتی به سمت مرز شوشمی را مرتفع می‌ سازد.

    «آرش لهونی» افزود: سال ۱۳۷۴ اجرای این طرح تصویب شده و اینکه پس از گذشت ۲۶سال، مرحله یک اجرای عملیات آغاز می شود و نوید خوبی برای مردم است.

    وی تصریح کرد: احداث کنار گذر در شهرهای جوانرود و روانسر را نیز در دستور کار داریم که ترافیک این ۲ شهر را از این طریق حل کنیم

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *