×

فرماندار جوانرود از غواص فداکار کرمانشاهی تجلیل کرد

  • کد نوشته: 17560
  • ۱۴۰۰-۰۵-۳۱
  • 260 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: فرماندار جوانرود در راستای ترویج فرهنگ قدرشناسی، ایثارو فداکاری از بهمن پرورش غواص و غریق نجات کرمانشاهی که هفته گذشته موفق به بیرون کشیدن اجساد سه برادر از دریاچه سد آزادی شده بود، تجلیل کرد.
    فرماندار جوانرود از غواص فداکار کرمانشاهی تجلیل کرد
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا، رستگار یوسفی روز یکشنبه در این آیین بر ضرورت تجلیل از الگوهای ایثار و از خودگذشتگی در جامعه تاکید کرد و گفت: بهمن پرورش از اسوه های ایثار و جوانمردی است و ارزش کارش فراتر از آیین تقدیر و تشکر بوده و قطعا مورد توجه و عنایت خاص خداوند تبارک و تعالی قرار دارد.

    وی افزود: ایشان، سرمایه ملی و افتخاری برای استان کرمانشاه است که در تمام حوادث بدون هیچ چشمداشتی مالی برای نجات جان انسان‌ها در هر نقطه ای می‌رود و نیت و عملش قابل تقدیر است.

    یوسفی با بیان اینکه این تقدیر در راستای قدرشناسی مردم منطقه از ایشان است که هر جا مشکلی (یافتن اجساد در رودخانه و دریاچه ها)  باشد به یاری همنوعان خود می‌شتابد،  از فعالیت کمپین مهربانی های کوچک در شهر جوانرود نیز تقدیر کرد.

    بهمن پرورش نیز در این آیین با بیان اینکه تاکنون جان ۱۱۱ نفر را نجات داده است، گفت: پیدا کردن بیش از ۶۰۰ جسد، ۱۲ شهید، دو بالگرد، حضور در دو عملیات شهید مرزبانی، نیرو هوایی و سپاه و حضور در ۲۶ استان و ۱۳۱ شهر برای یافتن اجساد غرق شدگان در کارنامه کاریم قرار دارد.

    وی با بیان اینکه در تمام آب های مخوف و ناآرام غواضی کرده‌ام، اظهار کرد: ۳۶ بار تا حد مرگ رفتم ولی همیشه پابه پای خانواده های غریق برای پیدا کردن اجساد تلاش کرده و همدم شان بوده‌ام.

    فرماندار جوانرود در این آیین به نمایندگی از مردم این شهرستان با اهدای لوح از خدمات ارزنده بهمن پرورش قدردانی کرد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *