×

مجوز احداث سینما در جوانرود صادر شد

  • کد نوشته: 23046
  • ۱۴۰۲-۰۴-۱۲
  • 254 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جوانرود از صدور مجوز سازمان سینمایی کشور برای احداث سینما در شهرستان جوانرود با ظرفیت 100نفر خبر داد.
    مجوز احداث سینما در جوانرود صادر شد
  • به گزارش آوای باینگان، مسعود قادری رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جوانرود گفت: عدم پیگیری‌ها و بی‌توجهی برخی مدیران در گذشته موجب شد که این شهر از داشتن سینما سال‌ها محروم بماند.

    وی ادامه داد: از سوی دیگر از نظر ساختارهای اولیه و زیربنایی، جوانرود شهر کم‌برخورداری است و بسیاری از امکانات فرهنگی همچون فضای نمایشگاهی و گالری، سالن اجتماعات استاندارد و آمفی تئاتر روباز را ندارد که نزدیک به دوسال است پیگیر ایجاد این امکانات هستیم.

    قادری اضافه کرد: قرار است در مجتمع فرهنگی هنری هلانیه سالن چندمنظوره‌ای احداث شود که سینما بخشی از آن است و مجوز احداث آن در ۲۸خرداد جاری از سوی سازمان سینمایی کشور صادر شده و قرار است از طریق مزایده به بخش خصوصی واگذار شود.

    وی با تاکید بر غنای فرهنگ و ادب در این شهرستان، ابراز کرد: جوانرود دو مرکز نشر فعال به نام‌های «ماپریس» و «قه‌لای زانست» را دارد که سالانه کتاب‌ها و آثار بسیاری به چاپ می‌رسانند.

    رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جوانرود ادامه داد: حمایت‌ها در زمینه ادب و فرهنگ در این شهرستان وجود دارد ولی مختصر و ناکافی است و بیشتر بخش مردمی پای کار هستند و این حامی برگزاری مراسمات رونمایی از کتاب و جلسات فرهنگی و هنری در حد توان است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *