×

محفل شعر به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در جوانرود برگزار شد

  • کد نوشته: 18744
  • ۱۴۰۰-۰۸-۲۶
  • 554 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: محفل شعر به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با حضور شاعران و هنرمندان شهرستان‌های اورامانات و معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه عصر سه‌شنبه در سرسرای کتابخانه محمد رسول الله (ص) جوانرود برگزار شد.
    محفل شعر به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در جوانرود برگزار شد
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا؛ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جوانرود هدف از اجرای این برنامه را گرامیداشت و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه عنوان کرد.

    «مسعود قادری» افزود: این مراسم با عنوان پاییز بووکی قژزه‌زرد(پاییز عروس مو زرد) با حضور شاعران و هنرمندانی از شهرستان های جوانرود، پاوه، روانسر و ثلاث باباجانی که صاجب چندین کتاب چاپ شده بودند، برگزار شد.

    وی با تقدیر از انجمن های ادبی مولوی و خانای قبادی اظهار داشت: امیداریم با قطع  زنجیره ویروس کرونا و برگشت به روال عادی شاهد برگزاری برنامه فرهنگی و هنری با همکاری این انجمن ها باشیم.

    معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز گفت: خوشبختانه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی ۷۰ برنامه در حوزه محافل شعر و ادب و کتاب و کتابخوانی در استان پیش بینی و در حال اجرا ست.

    «مظفر تیموری» افزود: مهمترین این برنامه ها، محفل شعر و موسیقی، برگزاری نمایشگاه کتاب وکتابخوانی، رونمایی از کتاب سال و جشنواره کتاب است.

    در پایان مراسم تعدادی از شعرا و هنرمندان شهرستان های منطقه اورامانات تجلیل شدند.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *