×

مردم جوانرود خشم و انزجار ضداستکباری خود از آمریکا را به نمایش گذاشتند

  • کد نوشته: 18592
  • ۱۴۰۰-۰۸-۱۳
  • 333 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مردم غیور و همیشه در صحنه شهرستان جوانرود همزمان با سراسر کشور و در سالروز یوم الله سیزدهم آبان با حضور در تجمعی باشکوه اعتراض و انزجار خود را از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به نمایش گذاشتند.
    مردم جوانرود خشم و انزجار ضداستکباری خود از آمریکا را به نمایش گذاشتند
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از ایرنا؛ مردم، مسئولان و دانش آموزان شهرستان جوانرود روز پنجشنبه با اجتماع در دبیرستان «عفت» برگ زرین دیگری در تاریخ سراسر افتخار این شهرستان رقم زده و بار دیگر خشم و انزجار خود را از سیاست‌های  استکباری آمریکا اعلام کردند.

    شرکت کنندگان در این تجمع به ویژه روحانیون، دانش آموزان و دانشجویان، با حضوری پرشور و سردادن شعارهای «مرگ برآمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» بار دیگر بر  آرمان‌های انقلاب تاکید کردند و پیام انقلابی خود در تسلیم نشدن و سازش در برابر زورگویان و مستکبران عالم را فریاد زدند و جنایات آمریکا را محکوم و بر ایستادگی در برابر زیاده خواهی استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار تأکید کردند.

    رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جوانرود در این اجتماع با یادآوری دشمنی های استکبار جهانی علیه ملت ایران، گفت: ۱۳ آبان یک سنگر است و اگر این سنگر را خالی کنیم دشمن و در راس آن استکبار جهانی سنگرهای ما را فتح خواهد کرد.

    حجت الاسلام «محمدمهدی مرادی» افزود: یکی از دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی، عدالت خواهی و مبارزه با استکبار و نماد آن یوم الله ۱۳ آبان است که ایستادگی در برابر زورگویان و مستکبران موجب اقتدار، عزت و بالندگی ملت بزرگ ایران شده است.

    وی اظهار داشت: در روز ۱۳ آبان دانش آموزان بیدار و ولایت مدار، سنگر استکبار جهانی را تسخیر کرده و به جهانیان درس مقاومت دادند.

    حجت الاسلام مرادی یادآور شد: ۱۳ آبان ماه به ما آموخت که هر لحظه اراده کنیم می توانیم پیروز و تاثیرگذار باشیم.

    اجرای چند برنامه سرود، مقاله و تجلیل از دانش آموزان بسیجی از دیگر برنامه های این مراسم بود و در پایان قطعنامه نیز قرائت شد و حاضرین با تکبیر مفاد آن را تایید کردند.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *