×

مشکل آب پاوه تا ۴۸ ساعت آینده مرتفع می‌شود

  • کد نوشته: 17688
  • ۱۴۰۰-۰۶-۰۹
  • 227 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: به گفته سرپرست فرمانداری پاوه، مشکل قطعی آب شهر پاوه تا ۴۸ ساعت آینده مرتفع می‌شود.
    مشکل آب پاوه تا ۴۸ ساعت آینده مرتفع می‌شود
  • به گزارش آوای باینگان، جلیل بالایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به قطعی‌های مکرر آب پاوه طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: پس از بررسی مسیر شبکه از منبع تامین آب شهر که چشمه هانی کوان است تا شبکه توزیع، مشخص شد نیم سوز شدن پمپ آب دلیل اصلی این مشکل بوده است.

    وی ادامه داد: آبرسانی از چشمه هانی کوان به شهر پاوه به دلیل تفاوت ارتفاع نیازمند پمپاژ است که نیم سوز شدن پمپ باعث بروز مشکل در آبرسانی شد.

    سرپرست فرمانداری پاوه ابراز امیدواری کرد، با رفع مشکل پمپ و حتی افزایش میزان پمپاژ با همکاری شرکت آب و فاضلاب، ظرف ۴۸ ساعت آینده مشکل مرتفع شود.

    بالایی با بیان اینکه مشکل تامین آب شهر پاوه صرفا به همین پمپ محدود نمی‌شود، عنوان کرد: سرانه مصرف بالا نیز در مشکلات آب شهر بی تاثیر نیست.

    وی سرانه مصرف آب پاوه را دو برابر میانگین کشور اعلام کرد و یادآور شد: دلیل اصلی این موضوع وجود انشعابات غیرمجاز و خصوصا استفاده از آب شرب برای مصارف دیگر است.

    سرپرست فرمانداری پاوه معتقد است، اگر سرانه مصرف آب اصلاح شود، پاوه کمبود آب ندارد.

    بالایی از پیگیری جدی برای برخورد با انشعابات غیرمجاز و همچنین مصارف غیرشرب از آب آشامیدنی پاوه خبر داد.

    وی تاکید کرد: نباید فراموش کنیم در شرایط خشکسالی قرار داریم و بسیاری از منابع آبی از دست رفته یا کاهش دبی داشته است، پس لازمه تامین آب پایدار برای مردم صرفه‌جویی در مصرف و همکاری خود آنها است.

    منبع: ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *