×

معافیت برق مصرفی مشترکان شهرستان پاوه به مدت سه سال از ابتدای سال جاری

  • کد نوشته: 16550
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۴
  • 488 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: مدیر توزیع برق شهرستان پاوه اعلام کرد، با توجه به اینکه شهرستان پاوه جز شهرستانهای زلزله محسوب گردیده از ابتدای سالجاری (1400/01/01) برق کلیه مشترکان شهرستان پاوه در ۵ تعرفه خانگی، تجاری، صنعتی، عمومی و کشاورزی به مدت سه سال معاف از پرداخت هزینه برق مصرفی اعلام می گردند.
    معافیت برق مصرفی مشترکان شهرستان پاوه به مدت سه سال از ابتدای سال جاری
  • به گزارش آوای باینگان، خلیل خوشرو در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: طبق مصوبه وزارت نیرو و موافقت شرکت تخصصی توانیر و پی گیری های بعمل آمده توسط مسئولین استان و نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی در استان و تلاش مضاعف مدیرعامل برق استان کرمانشاه مهندس مراتی و مجموعه تحت مدیریت وی  به مدت سه سال از ابتدای سال جاری، معاف از پرداخت هزینه برق مصرفی اعلام می گردند.

    وی در ادامه گفت: بعد از تلاش و کار دو ماهه واحد فروش انرژی توزیع برق شهرستان پاوه در زمینه شناسایی و تهیه و تکمیل ارسال لیست تمامی مشترکین منصوبه با توجه به اینکه شهرستان پاوه جز شهرستانهای زلزله محسوب گردیده از ابتدای سالجاری (۱۴۰۰/۰۱/۰۱) برق کلیه مشترکان شهرستان پاوه به تعداد ۳۱۸۵۰ فقره در ۵ تعرفه خانگی، تجاری، صنعتی، عمومی و کشاورزی به مدت سه سال معاف از پرداخت هزینه برق مصرفی می باشند.

    وی افزود: هزینه های پرداختی قبلی مشترکان که قبلا پرداخت نموده اند به حساب بستانکاری منظور شده و این مبلغ بستانکاری بستگی به مدیریت صحیح و رعایت الگوی مصرف از جانب مشترکان دارد.

    خوشرو ادامه داد: مشترکانی که طی یک سال به آن مبلغ قبلی پرداختی یا سه سال کامل این هدیه را از جانب وزارت نیرو و تلاش همکاران در توزیع برق شهرستان به مردم دیندار و روشنفکر شهرستان برسند، تقدیم می نماییم.

    وی افزود: این مدیریت به صورت دقیق نسبت به قرائت دوره ایی انشعابات کما فی السابق اقدام می نماید و در پیامک دوره ایی مبلغ مصرفی به مشترکان از لحاظ سوابق مصرف و آگاهی آنها از میزان مصرف درج و ارسال می گردد.

    مدیر شرکت برق پاوه ادامه داد: توصیه ما بابا برقی ها این است با توجه به کاهش نزولات سال گذشته و تاثیر آن بر تولید برق آبی کشور و نزدیک شدن به پیک مصرف و اوج گرما که مصرف انرژی برق افزایش خواهد یافت با صرفه جویی و مصرف صحیح ما را یاری فرمایید تا شاهد قطع برق مشترکان سایر نقاط نشویم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *