×

هلال احمر از طریق بالگرد به روستاهای مرزی ثلاث باباجانی امدادرسانی کرد

  • کد نوشته: 19503
  • ۱۴۰۰-۱۱-۰۵
  • 383 بازدید
  • ۰
  • آوای باینگان: نیروهای هلال احمر کرمانشاه عصر دوشنبه از طریق بالگرد بین ساکنان روستاهای گرفتار در برف شهرستان مرزی ثلاث‌باباجانی بسته‌های غذایی توزیع کردند.
    هلال احمر از طریق بالگرد به روستاهای مرزی ثلاث باباجانی امدادرسانی کرد
  • به گزارش آوای باینگان به نقل از خبرنگار اعزامی ایرنا، بالگرد جمعیت هلال احمر در برخی از این روستاها به دلیل برودت هوا و ارتفاع برف توانایی فرود پیدا نکرد از این رو بسته های امدادی را در اختیار نیروهای هلال احمر مستقر در منطقه قرار داد تا به این روستاها منتقل کنند.

    معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه که برای امدادرسانی به منطقه اعزام شده بود گفت امروز ۳۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته به ۲ منطقه در شهرستان ثلاث باباجانی منتقل شد.

    «عادل شفیعی» با اشاره به ناتوانی بالگرد برای فرود در یکی روستاها به دلیل برودت هوا، افزود: عملیات امدادرسانی به روستاهای گرفتار در برف از ابتدای بارش ها توسط هلال احمر از طریق زمین و هوا انجام شده و در صورت لزوم کماکان ادامه خواهد داشت.

    او گفت: تیم های امدادی این جمعیت در سطح استان همچنان در آماده باش هستند تا در باش های آینده نیز در صورت نیاز به کمک مردم بشتابند.

    شفیعی گفت: به همراه تمام نیروهای هلال احمر تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا مردم در فصل سرما با کمترین مشکل روبه رو شوند وبرای جان آنان هرانچه درتوان داشته باشیم به کار می گیریم.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *